دانلود کامل پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریت

Published on Author adminLeave a comment

پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریت

پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریت

پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریت در ۶۰ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۶۰
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریت در ۶۰ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt

فهرست مطالب:

بیست و یک اصل

مطلقا شکست ناپذیرمذاکره

مقدمه

اصل ارزش ذهنی

اصل جهانی مذاکره

اصل بلند پروازی

 اصل حداقل تلاش

اصل حداکثر استفاده

دومین نتیجه ی این اصل

اولین نتیجه این اصل

اصل آینده نگری

اصل برنده شدن هر دو طرف یا معامله نکردن

 اصل امکانات نا محدود

اصل ارجحیت زمانی

 اصل زمان سنجی

 اصل شرایط مذاکره

اصل آمادگی

اصل اختیارات

اصل تغییر نقش

اصل قدرت

 اصل اشتیاق

اصل کنار کشیدن

اصل عدم قطعیت

چطور مذاکره کننده موفقی باشیم؟

 ده درس مذاکره برای مدیران

فروشندگی  و مذاکره مستقیم با مشتری

زن ها چطور می توانند حرفه ای مذاکره کنند؟

ایجاد اعتماد و حسن تفاهم

مراقب «زبان بدن »باشید

چهار نکته فوق العاده برای متقاعد کردن همه

چطور انتقاد کنیم اما دوست داشتنی باقی بمانیم؟

راه های جایگزین یا مکمل مذاکره


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

فایل پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریت

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ – دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید محقق گرامی،شما با جستجوی پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریت وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریت)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریت در ۶۰ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt. ادامه مطلب.

[PPT]اصول و فنون مذاکره موفق.ppt

۷- تعیین حدود اختیارات و ترکیب اعضاء گروه مذاکره. ۸- تعیین روش مذاکره. ۹- رویاروئی و گفت و شنود (تبیین خواسته، ارتباط مؤثر، کاربرد اصول پیشرفته مذاکره) …. در موردکلیه نکاتی که در جلسات مطرح شده اند نخواهید که فوراً تصمیم گیری شود چون اغلب تصمیمات بایددر گروه اتخاذ شوند، تیم ژاپنی برای بررسی یاداشت ها و موضوعات …

دانلود (پاورپوینت بررسی فنون مذاکره) | mwl574

۲۹ اسفند ۱۳۹۶ – دانلود (پاورپوینت بررسی فنون مذاکره) on mwl574 | ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیمبا سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی … به سایت ما خوش آمدیدعنوان محصول دانلودی:پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریت یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک …

بررسی مدیریت مذاکره در قالب پاورپوینت – آریا فایل

بررسی مدیریت مذاکره در قالب پاورپوینت در ۴ اسلاید زیبا و قابل ویرایش . برای مشاهده مطالب موجود و دانلود فایل پاورپوینت روی دریافت فایل کلیک کنید .

خرید آنلاین پاورپوینت بررسی مدیریت مذاکره – nrh556

۲۶ اسفند ۱۳۹۶ – بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید. مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه پاورپوینت بررسی مدیریت مذاکره برایتان آماده شده است تا بتوانید به اهداف خود برسید و خود را به موفقیت برسانید. بخش مهم در خرید های اینترنتی اطمینان از تحویل آنی فایل …

دانلود پاورپوینت : فنون مذاکره – مرجع علوم مدیریت ایران

پاورپوینت فنون مذاکره | مرجع علوم مدیریت ایران : سایت دانلود مقاله، پرسشنامه پایان نامه، پاورپوینت، جزوه، تحقیق و پروژه های علمی درباره مدیریت.

دانلود پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریت – دانلود آنلاین …

۲۷ اسفند ۱۳۹۶ – پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریت در ۶۰ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt. فهرست مطالب: بیست و یک اصل. مطلقا شکست ناپذیرمذاکره. مقدمه. اصل ارزش ذهنی. اصل جهانی مذاکره. اصل بلند پروازی. اصل حداقل تلاش. اصل حداکثر استفاده. دومین نتیجه ی این اصل. اولین نتیجه این اصل. اصل آینده نگری. اصل برنده شدن …

پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریت – دانلود آنلاین فایل های …

۲۷ اسفند ۱۳۹۶ – پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریت در ۶۰ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt. فهرست مطالب: بیست و یک اصل. مطلقا شکست ناپذیرمذاکره. مقدمه. اصل ارزش ذهنی. اصل جهانی مذاکره. اصل بلند پروازی. اصل حداقل تلاش. اصل حداکثر استفاده. دومین نتیجه ی این اصل. اولین نتیجه این اصل. اصل آینده نگری. اصل برنده شدن …

دانلود پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریت | بانک فایل ایرانی

۱۴ بهمن ۱۳۹۶ – پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریت. به صفحه دانلود فایل پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریت خوش آمدید. به منظور مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید. توضیحات بیشتر دانلود · پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریتخرید پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریتدانلود پاورپوینت بررسی …

نمونه پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریت – نیلوفایل

۶ فروردین ۱۳۹۷ – پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریت در ۶۰ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt. فهرست مطالب: بیست و یک اصل. مطلقا شکست ناپذیرمذاکره. مقدمه. اصل ارزش ذهنی. اصل جهانی مذاکره. اصل بلند پروازی. اصل حداقل تلاش. اصل حداکثر استفاده. دومین نتیجه ی این اصل. اولین نتیجه این اصل. اصل آینده نگری. اصل برنده شدن …

دانلود پاورپوینت مدیریت تعارض و مذاکره – کاردانی- …

دانلود پاورپوینت مدیریت تعارض و مذاکره. دسته: مدیریت ( رفتار سازمانی). فرمت: پاورپوینت. تعداد اسلاید: ۳۸٫ در این فایل بصورت جامع به بررسی موضوع مدیریت تعارض و مذاکره پرداخته ایم. این فایل شامل موارد زیر است: تعریف تعارض. دیدگاهها به تعارض ( دیدگاه نظریه پردازان کلاسیک). دیدگاه نهضت روابط انسانی. دیدگاه تعاملگرایان.

پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریت – مقاله انکر بولت

پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریتofmas.ir/product-433514-Review-PowerPoint-negotiations-in-Management.aspx پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریت پاورپوینت بررسی مذاکره در مدیریت در ۶۰ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt. فهرست مطالب: بیست و یک اصل مطلقا شکست ناپذیرمذاکره مقدمه اصل ارزش …

تحقیق و توسعه – پی اچ دی پارس

لیست پاورپوینت های مدیریتی و کارآفرینی در این مطلب برایتان فراهم شده است. … دانلود پاورپوینت مدل‌های مدیریت دانش : انواع مدلهای مدیریت دانش شامل مدل های شناختی و شبکه ای در این فایل به … … دانلود پاورپوینت روابط موثر با کارکنان : پاورپوینت روابط موثر با کارکنان به بررسی مذاکرات و تعارض های سازمانی و شیوه …

پاورپوینت جامع اصول و فنون مذاکره و مدیریت اداره جلسات – …

پاورپوینت جامع اصول و فنون مذاکره و مدیریت اداره جلسات. پاورپوینت جامع اصول و فنون مذاکره و مدیریت اداره جلساتتعریف مذاکره ضرورت مذاکره انواع مذاکره … دانلود فایل بررسی رفتارهای معلم با انگیزه در میزان یادگیری دانش آموزان این فایل حاوی مطالعه مقاله ای با عنوان بررسی رفتارهای معلم با انگیزه در میزان یادگیری دانش آموزان […] …

فروشگاهی برای همه چیز: ماجرای پاورپوینت و مدیریت جلسات در …

پارکینگ مجانی نداریم. هر کس پارکینگ می‌خواهد باید اجاره‌اش را بدهد. تنقلات رایگان هم نداریم. هر کس باید پول تنقلاتش را خودش بدهد. اما اگر با سگ وارد مجموعه شدید، حتماً فراموش نکنید از آن بیسکوییت‌های سگ که دم در گذاشته شده و کاملاً مجانی است به سگ‌تان بدهید. این تنها یکی از سنت‌های عجیبی است که بر آمازون حاکم است. این نوشته هم، …

مهارت اسلایدسازی (درس ۹): کار با تصاویر در پاورپوینت | متمم

مهارت اسلایدسازی با پاورپوینت. در مطالب قبلی این سری، در مورد استفاده مناسب از تصاویر به شکل‌های مختلف صحبت کردیم. فرض ما بر این است که استفاده کنندگان از پاورپوینت با قابلیتهای این نرم‌افزار برای کار با تصاویر، آشنایی اولیه دارند. اما به هر حال، برخی از نکاتی را که به نظر می‌رسد مرور آنها مفید باشد در اینجا با هم بررسی …

[PDF]اصول و فنون مذاکره موفق نهایی

ﻣﺬاﮐﺮه ﺑﺎﯾﺪ از اﺻﻮل ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ آن ﻗﺴﻤﺖ اﺳﺘﻔﺎده ﮐﺮد . ﻣﺜ ﻼً. اﮔﺮ در ﻣﯿﺎﻧﻪ. ٔ. ﻣﺴﯿﺮ ﻣﺬاﮐﺮه. ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ. اﯾﺪ، ﻧﻮع ﻋﺒﺎرﺗﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ. ﮐﺎر ﻣﯽ. ﺑﺮﯾﺪ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺘﻔﺎوت از ﻋﺒﺎراﺗﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ در. اﺑﺘﺪای ﻣﺴﯿﺮ ﻣﺬاﮐﺮه از. آن اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ. ﮐﻨﯿﺪ . ﺑﻪ. ﻃﻮر ﮐﻠﯽ ﭘﯿﺶ از ﺷﺮﮐﺖ ….. اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻫﻤﮑﺎری و اﺳﺘﺮاﺗﮋی رﻗﺎﺑﺘﯽ، ﺑﺮرﺳﯽ ﺧﻮاﻫﯿﻢ. ﮐﺮد . اﺳﺘﺮاﺗﮋی رﻗﺎﺑﺘﯽ ….. ﻫﺎی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﻪ ﻃﻮر ﻗﻄﻊ و ﯾﻘﯿﻦ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻔﮑﯿﮏ وﻃﺒﻘﻪ ﺑﻨﺪی ﻧﯿﺴﺖ و ﻫﺮ ﻣﺬاﮐﺮه. ﮐﻨﻨﺪه ای ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ …

بلد شو | مذاکره استراتژیک – baladshow

▶ ۱:۱۰

مدیریت کامنت های کاربران. ایجاد یک انجمن آنلاین نیازمند ارتباط و تعامل با دیگرانه. چه توییت باشه چه پست یا عنوان فیسبوک، کامنت هایی براشون وجود داره. بهترین تمرین ها رو اینجا برای …

[PDF]PDF: پاورپوینت اصول و فنون مذاکره – پاورپوینت اصول و …

دﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی: ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻓﺮﻣﺖ ﻓﺎﯾﻞ: WORD ﻗﺎﺑﻞ وﯾﺮاﯾﺶ ﺗﻌﺪادﺻﻔﺤﺎت: ۱۳۰ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﻮﺿﻮع ﺗﺤﻘﯿﻖ: ﺗﺎرﯾﺨﭽﻪ. و ﺳﺎﺑﻘﻪ ﻣﻮﺿﻮع ﺗﺤﻘﯿﻖ: اﻫﻤﯿﺖ و ﺿﺮورت ﺗﺤﻘﯿﻖ: اﻫﺪاف ﺗﺤﻘﯿﻖ: ﭼﻬﺎرﭼﻮب ﻧﻈﺮی ﺗﺤﻘﯿﻖ: ارﮐﺎن اﺳﺎﺳﯽ. ﻣﺬاﮐﺮه: ﻓﺮﺿﯿﺎت ﺗﺤﻘﯿﻖ: روش ﺗﺤﻘﯿﻖ… ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﻣﻬﺎرت ﻣﺬاﮐﺮه ﻣﺪﯾﺮان ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ ﺑﺎ… q. ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﻣﻬﺎرت ﻣﺬاﮐﺮه ﻣﺪﯾﺮان ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ ﺑﺎ ﻓﺮوش ﺷﺮﮐﺖ دﺳﺘﻪ: ﻋﻠﻮم اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﺎزدﯾﺪ: ۵ ﺑﺎر ﻓﺮﻣﺖ. ﻓﺎﯾﻞ: doc ﺣﺠﻢ ﻓﺎﯾﻞ: …

اصول فنون تکنیک مذاکره حرفه ای – مهارت اصلی مذاکره – آپارات

▶ ۴:۴۶

۳۱ تیر ۱۳۹۵
تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT : مقاله به زبان فارسی اینجا مطالعه نمایید : http://goo.gl/a7E1pK .تعداد تکنیک های مذاکره بسیار زیاد است، اما تعداد اندکی از …

– سایت رسمی محمدرضا شعبانعلی

سایت رسمی محمدرضا شعبانعلی به روزنوشته های او در حوزه مدیریت، استراتژی مذاکره و توسعه مهارتهای فردی اختصاص یافته است.

فنون بیان و مذاکره در حل مشکلات و مسائل سازمانها – نرم افزار CRM

این مهارت یا ناشیگری آنان در مذاکره است که نظر مدیران، همکاران، زیر دستان، مشتریان، رقبا و سایرین را درباره موفقیت کاری شان شکل می دهد. …. با توجه به نزدیکی زیاد استراتژی قاعده‌‌مند به استراتژی همکاری ما نیز همانند محققان امروزی، استراتژی‌های مذاکره را در دو صورت: استراتژی همکاری و استراتژی رقابتی، بررسی خواهیم کرد.

[PPT]MRS Marginal Rate of Substitution Of Attributes

در سال های اخیر شرکت های پیشرو (رهبر) راه های جایگزینی را برای مدیریت مصارف خدماتی خود در جهت رقابتی باقی ماندن، پاسخگوئی به بازار و فشارهای سهامداران، و مواجهه با رکودهای اقتصادی در بازارهای کلیدی خارجی (خارج از مرزها)، مورد بررسی و آزمون قرار داده اند. برای رسیدن به این وضعیت، شرکت های رهبر نگرش خود را نسبت به خرید …

[PPT]مدیریت تعارض

مدیریت تعارض-مری جو هچ- ترجمه دکتر حسن دانایی فر; مدیریت رفتار سازمانی با رویکرد پست مدرنیسم-دکتر علیرضا امیر کبیری; می توان در مورد همه چیز مذاکره کرد-هرب کوهن; مدیریت رفتار سازمانی(جلد دوم)- …. طرفین‌ تعارض‌ راه‌ حلهای‌ مختلف‌ را به‌منظور حل‌ تعارض‌ بررسی‌ می‌کنند تا به‌ راه‌ حلی‌که‌ برای‌ هر دو قابل‌ قبول‌ است‌ دست‌ یابند .

[PPT]تضاد

مدیریت تعارض. ۳٫ تعارض را باید از دید گروههای درگیر آن مورد توجه قرار داد; اینکه اصولاً تعارض وجود دارد یا نه، به نوع پنداشت و ادراک ما بستگی دارد. اگر هیچکس از وجود …. بررسی عامل ارتباطات. ارتباطات ضعیف – نفهمیدن زبان یکدیگر – تعبیر و تغییر گفتار – وجود سروصدا و عوامل مزاحم – اختلاف در اطلاعات و آموزش – تفاوت نگرشها …

[PPT]تحول

ایجاد احساس ضرورت و فوریت; بررسی قلمرو و واقعیت‌های موجود; تشخیص و بحث در باره بحران‌ها، بحران‌های بالقوه و فرصت‌های عمده. ۲٫ ایجاد ائتلاف راهنما … مذاکره و ارائه. راه حل برای تعارضات. توسعه سازمانی و رهبری. مدیریت ارتباطات. ۳٫ مدل های مدیریت تغییر سازمانی: فناوری. مدیریت تغییر. ابعاد مدیریت کارآمد تحول. ۴٫ فرایند. سازمان. ۵٫

[PPT]Safa ppt

-رم باستان(تقسیم کار). دراسلام:امام علی(ع)شیوه های مدیریت،در نوشتجات فارابی،غزالی،بوعلی،خواجه نصیرالدین طوسی مواردی از مسائل مدیریت مطرح شده. اما آنچه مرسوم است: آغازمدیریت علمی قرن ۱۹٫ مکاتب مدیریت. درطول تاریخ وهمگام با توسعه نظریه های مدیریت،مکاتب مختلفی در این زمینه بوجود آمده اند که عبارتنداز: ۱- مکتب کلاسیک.

[PPT]اصول حاکم بر سازمان جهانی تجارت

رکن بررسی سیاست تجاری(شورای عمومی) … مدیریت فرایند الحاق به سازمان جهانی تجارت مهمترین چالش سیاست گذاری کشور در عرصه اقتصاد خارجی طی یک دهه آینده خواهد بود … فرآیند شناخت و بررسی گات ۷۴-۱۳۷۰; تفکیک موضوع عضویت کامل از مذاکرات الحاق; استجازه از مقام معظم رهبری مبنی بر شروع مذاکرات الحاق دیماه ۱۳۷۴; مصوبه هیأت …

[PDF]اﻧﻮاع ﻣﺬاﮐﺮه ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن

ﻣﺮاﺣﻞ ﻣﺬاﮐﺮه. ۱۹٫ ﻧﮑﺎﺗﯽ ﻣﻔﯿﺪ ﺑﺮای اﻧﺠﺎم ﯾﮏ ﻣﺬاﮐﺮه ﻣﻮﻓﻖ. ۲۰٫ ﭼﮕﻮﻧﮕﯽ ﭘﺮﺳﺶ در ﻣﻮاﺟﻬﻪ ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی. ۲۱٫ اﻧﻮاع روش ﻫﺎی. ﻃﺮح ﺳﻮال. ۲۲٫ ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﻏﯿﺮ ﮐﻼﻣﯽ. ۲۲٫ ﺷﯿﻮه ﻫﺎی دﺳﺖ دادن. ۲۶٫ ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﭼﺸﻤﯽ. ۲۶٫ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی ﺗﺤﻘﯿﻖ از ﻧﻈﺮ ﻟﻐﻮی. ۲۸٫ از ﻧﻈﺮ ﺷﮑﻞ ﮔﯿﺮی. ۲۸٫ راﺑﻄﻪ ﺑﺎ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ. ۳۰٫ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻣﺬاﮐ. ﺮه. ۳۰٫ ﻣﻮاﻧﻊ ﻣﺬاﮐﺮه. ۳۱٫ ﻓﺼﻞ ﺳﻮم. : روش ﭘﮋوﻫﺶ. ۳۲٫ روش ﺟﻤﻊ اوری. ۳۲٫ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﯽ. ۳۲٫

پاورپوینت روش های تحقیق در بازاریابی-فروشگاه دانلود …

عنوان کامل : پاورپوینت روش های تحقیق در بازاریابی. تعداد اسلایدها: ۳۲ اسلاید. فهرست مطالب این پاورپوینت: انواع و روش های تحقیقات بازاریابی – مقایسه روش های قطعی و اکتشافی – تحلیل مسیر – مفاهیم و ویژگی های تحلیل مسیر – ضرورت تحلیل مسیر – بررسی یک مطالعه موردی – گروه های کانون – تحلیل محتوا. نمونه ای از اسلایدهای …

[PPT]اهداف مدیریت منابع انسانی

اداره مذاکرات و نتایج ناشی از مذاکرات در برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت. تحقیقات در زمینه منابع انسانی. مدیریت نیروی انسانی با اتخاذ فرایند و روشهای تحقیقی مانند پژوهش عملکرد،بررسی و بازخورد و مداخله تلاش می کنند تا با شناخت دلایل این نارساییها، نیروی انسانی را در جهت ایفای وظایف سر حال و پرتوان نگهدارد. اهداف برنامه ریزی …

[PPT]حل مسئله

… مقابله با استرس. آرامسازی; مدیریت زمان; آموزش رفتار جرات مند; حل مسئله; آموزش مهارت های مقابله ای سازگارانه; مقابله با افکار غیر منطقی. ۱۰ … تعریف و فرمول‌بندی مسئله; تولید وخلق راه‌حل‌های متعدد; ارزیابی سود و زیان یا بررسی معایب و محاسن هر راه حل; به‌کارگیری راه‌حل و ارزیابی و بازنگری آن. ۱۹ … تفاوتهای مذاکره و مجادله. مجادله. مذاکره.

دانلود جدیدترین مقالات ترجمه شده مدیریتی – ترجمه فا

جدیدترین مقالات انگلیسی مدیریت با ترجمه : دانلود رایگان مقاله انگلیسی و نمونه ترجمه + خرید ترجمه آماده تایپ شده با فرمت ورد رشته های مدیریتی. … گزارشات پایداری در سازمان های بخش دولتی: بررسی ارتباط بین فرایند گزارشگری و مدیریت تغییر سازمانی جهت پایداری (نشریه الزویر) Sustainability reporting in public sector …

[PPT]کمیته حسابرسی Audit Committee حوزه های تمرکز کمیته …

کسب اطلاع از موانع انجام حسابرسی اثربخش و محدودیتهای موجود در دسترسی به اطلاعات/ مدیریت; کسب اطلاع از نا کارآمدی های کنترل‌های داخلی و موارد تقلب یا تخلف; توجه به عوامل منفی موثر بر استقلال حسابرسان. حسابرسان مستقل(ادامه). ۴) جمع‌بندی نتایج ‌و تکمیل‌کارحسابرسی(بعداز پایان‌سال). بررسی صورتهای مالی حسابرسی شده; مذاکره …

دانلود پایان نامه رابطه مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش …

فروش شرکت, پایان نامه, دانلود پایان نامه, پایان نامه مدیریت, پایان نامه فروش, پایان نامه بازاریابی. … عنوان پایان نامه : بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت فرمت فایل … برای حداقل کردن این تعارض و برای رسیدن به راه حل های مصالحه ، استفاده و کاربرد مهارت های مذاکره و انتخاب تاکتیک های مناسب مفید است.

[PPT]سازمان جهاد کشاورزی استاد

تشکیل وزارت جهاد کشاورزی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهیه شد و پس از تصویب هیئت وزیران در تاریخ ۲۶ مرداد ماه سال ۱۳۷۹ با قید یک فوریت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد؛ لایحه پس از ماه ها بحث و بررسی کارشناسان، سرانجام در تاریخ ۶ دی ماه سال ۱۳۷۹ به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید و در تاریخ ۱۰ دی ماه سال …

مقالات ISI مدیریت و بازاریابی : ۲۰۳ مقاله انگلیسی + ترجمه …

بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیله ی آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادله ی کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. … بررسی استراتژی های ورود به بازار از طریق نفوذ مبتنی بر منابع و تاثیرات سازمانی: شواهد تجربی از اقتصاد منطقه ای در داخل کشور. کد مقاله : ۱۶۶٫

[PPT]مدیریت زمان

و در حین بررسی موارد، ارائه‌ای از : مدیریت به معنای به چرخش درآوردن و به گردش در آوردن امور است. مدیریت زمان به معنای در گردش نگه داشتن زمان و لحظات زندگی و مفید نمودن حداکثری آن می‌باشد. انسان و فضیلتهای او در لحظا ت و دقایق و ساعات متولد می‌شود و نو به نو می‌گردد. حضرت علی (علیه‌السلام) می‌فرمایند : الم‍َرءُ ابنُ زمانِهِ. هر فردی، فرزند زمان …

اصول و فنون مذاکره و مذاکرات تجاری در قالب پاورپوینت – …

دانلود پاورپوینت در مورد اصول و فنون مذاکره و مذاکرات تجاری،. در قالب ppt و در ۴۵ اسلاید، قابل ویرایش، شامل: تعریف مذاکره. ضرورت مذاکره. انواع مذاکره. جایگاه مذاکره در یک پروسه اجرایی. موارد مهم از دیدگاه مدیریت مذاکره. تاکتیک های مذاکره. آداب و تشریفات در مذاکرات. تعیین محل مذاکره؛ تغییر در صورت لزوم. مذاکره به عنوان عامل نهایی در …

پاورپوینت رشته مدیریت ( سری دوم ) – فایل برتر – جزوات ناب …

پاورپوینت ارائه کلاسی فصل ششم کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها (مبانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت)، تالیف دکتر شمس السادات زاهدی، با عنوان بررسی نمودار جریان کار، در حجم ۲۱ اسلاید. نمودار جریان … پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع مدیریت مذاکره، در حجم ۲۱ اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل. مذاکره …

Forms – سامانه های هوشمند یکتاوب – شرکت یکتاوب

قوانین عمومی برگزاری جلسات دمو یا مذاکره … برگزاری جلسات مذاکره یا بررسی مجدد برای پایگاه های راه اندازی شده، مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود. … راهنمای سریع بخش سامانه مدیریت نشریات (بروشور به صورت Pdf با حجم ۳۹۰ کیلوبایت); اسلاید های آشنایی با سامانه‌ی مدیریت الکترونیک نشریات (پاور پوینت با حجم ۱۷/۶ مگابایت) …

[DOC]برخی از اصول مذاکره

جزوه آموزشی : فن مذاکره. مرکز کشوری مدیریت سلامت. (N.P.M.C). خلاصه ای از کتاب های : اصول و فنون مذاکره نویسنده: فیشر ویوری ترجمه: دکتر حیدری. PHD علوم ارتباطات اجتماعی … به همین دلیل مطلب این هفته را به این موضوع اختصاص دادم و به بررسی دلایل اهمیت مذاکره و فراگیری اصول آن برای سازمان ها و رقابت جهانی می پردازم. همان طور که …

دانلود مقالات – گروه مدیریت علی منیری

کاربران گرامی در این بخش می توانید جدیدترین مقالات و کتب الکترونیکی آموزشی را با موضوعات و فرمت های مختلف دانلود نمایئد. پاورپوینت مهارت های ارتباطی و اصول و مبانی مذاکره · پاورپوینت شخصیت · پاورپوینت زبان بدن · پاورپوینت فن بیان و سخنوری · پاورپوینت مهارت های نفوذ در دیگران · پاورپوینت مذاکره · پاورپوینت …

پرستار – ۲۰- مدیریت سازنده تضاد

مفهوم تضاد در سازمان های مراقبت بهداشتی را بحث کند. – بررسی و شناخت کامل و صحیحی از موقعیت های تضاد، استفاده از پارتی ها، وقایع، قدرت، قواعد تضاد، شیوه چارچوب تصاد (PEPRS)) انجام دهد. – راهبردهای مدیریتی مناسبی برای کار بر تضاد انتخاب نماید. یک طرح مذاکره برای حل محافظه کارانه تضاد طراحی کند. – اثرات جمعی مدیریت تضاد در …

چطور یک پاورپوینت عالی برای ارائه تهیه کنیم؟ | چطور

رتبه: ۸۵% – ‏۴۰۳ نقد
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ – تهیه‌ی یک پاورپوینت عالی با رعایت این اصول سبب می‌شود در هر حالتی مخاطب خود را بر سر ذوق آورید، چه در حال تشریح یک ایده برای یک سرمایه‌گذار باشید، چه در حال معرفی یک محصول به مشتری و چه در حال بررسی فصلنامه‌ی نتایج شرکت. تهیه‌ی یک پاورپوینت عالی بسیار ساده‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید.

فنون مذاکره موفق – حسین نوریان

۱۵ فروردین ۱۳۹۵ – مذاکره اگرچه شاید نزد بسیاری از افراد تعاملی آسان به نظر برسد اما در حقیقت فرایند دشواری است و اگر درست مدیریت و انجام نگردد خسارت های طولانی به همراه خواهد …. منافع متقابل است و بررسی ابعاد منافع حاصله، به نفع طرف مقابل نیز خواهد بود در این شرایط مذاکره کننده باید با رفتار خود عملا آهنگ مذاکره را کند نماید.

[PPT]پاور پوینت اصول وفنون مذاکرات

اصول و فنون مذاکره. مذاکره و ادراک. مذاکره و رفتار. تعاریف، مفاهیم. آشنایی با دامهای مذاکره. تکنیکهای مذاکره. مدیریت جلسه. مدیریت زمان. نقش فرهنگ در مذاکره. مذاکره و ارتباط ….. یکی از تحقیقات ایشان بررسی مقایسه ای جوامع از لحاظ فاکتورهایی مانند: فاصله قدرت، فردگرایی/جمع گرایی، مردخویی/زن خویی و پرهیز از ابهام می باشد.

[PPT]تجزیه و تحلیل و مدیریت زنجیره ارزش در حوزه بهداشت و درمان

مدیریت زنجیره تامین. کارگاه: فنآوری در کسب و کار / مدرس: سعید نیّری / دکتری کارآفرینی سازمانی دانشگاه تهران / زمستان ۱۳۹۳٫ براساس تعریف انجمن متخصصین زنجیره تامین آمریکا(۲۰۰۸)… برنامه ریزی و مدیریت همه فعالیت های موجود در زنجیره تامین(از قبیل: تامین مواد اولیه، مذاکره، حمل و نقل، انبارداری، تولید، بسته بندی و غیره) به …

پاورپوینت برون‌سپاری فعالیت‌ها – جنگلبان

بررسی وجوه قانونی. ملاحظات بازار. آنالیز هزینه و عملکرد. بررسی قابلیت مدیریت بر ارائه دهنده خدمت. بررسی قابلیت مدیریت بر فرآیندهای جدید. ارزیابی ریسک. انواع فرهنگ. فرهنگ انعطاف پذیری: از نظر استراتژیک به محیط خارجی توجه می گردد در این مقوله هنجار هایی تقویت(کار آفرینی،خلاقیت و…) می گردند که علائم محیط را در یافت کنند …

بایگانی‌های بازاریابی و امور مالی – فروشنده فایل

دانلود پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی بررسی مدیریت بازار و بازاریابی پاورپوینت جامع و کامل مدیریت بازار و بازاریابی کاملترین پاورپوینت مدیریت بازار … فایل پاورپوینت با موضوع اصول مذاکره در حجم ۵۶ اسلاید قابل ویرایش دسته بندی بازاریابی و امور مالی فرمت فایل ppt حجم فایل ۱٫۳۵۱ مگا بایت تعداد صفحات ۵۶ صفحه …

[PPT]PowerPoint Presentation – معاونت توسعه مدیریت و منابع

امکان دارد مدیر برای مثال وساطت یک مشاجره بین زیردستان یا مذاکره کنندگان با ادارات دیگر برای حمایت بیشتر را انجام دهد. مهارتهای مدیران: managerial skills. مدیران علاوه بر نقشهای بسیاری که اجرا می کنند نیازمند مهارت خاصی هستند اگر بخواهند موفق شوند.بیشترین مهارت های مدیریتی شامل: ۱- مهارتهای فنی. ۲- مهارتهای تشریفاتی.

پاورپوینت فنون مذاکره – فایلود

فنون مذاکره: انسان موجودی است اجتماعی. لازمه زندگی اجتماعی، داشتن ارتباط و زیستن با دیگران است و مذاکره، مهم‌ترین و رایج‌ترین وسیله برقراری ارتباط بین انسانها است. اولین تجربه انسان برای مذاکره از خانواده شروع می‌شود که برای تأمین خواسته‌های خود با اعضای بزرگتر خانواده به مذاکره می‌پردازد و این امر. دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت.

اصول موفقیت در مذاکره تجاری چیست؟ – روزنوشته های محمدرضا …

مذاکره تجاری چه در داخل کشور و چه در قالب مذاکرات تجاری بین المللی از جمله مهم ترین زیرمجموعه های اصول و فنون مذاکره محسوب می‌شود.

دانلود فایلهای PDF و اسلایدهای مرتبط با اصول و فنون مذاکره – …

فایل PDF زیر، مربوط به اسلایدهای درس اصول و فنون مذاکره محمدرضا شعبانعلی در دانشگاه صنعتی شریف است. این اسلایدها به تدریج تکمیل می‌شوند: دانلود فایل PDF پاورپوینت اصول و فنون مذاکره. (۱۴ اسلاید – حجم ۲,۴ مگابایت). برای دانلود فایل های صوتی رایگان آموزش مذاکره می‌توانید به صفحه رادیو مذاکره مراجعه کنید. همچنین در …

فروشگاه تخصصی دانشجویی پارس مدیریت…بازاریابی.. …

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید : ۱۷ اسلاید قسمتی از متن .ppt : سیستم های اطلاعاتی مدیریت امکان سنجی سیستم های اطلاعاتی مطالعه امکان سنجی هدفی کاربر-محور دارد و به بررسی سیستم اطلاعاتی پیشنهادی و امکان بکارگیری آن می پردازد (ساتزینگر، …

[PPT]ارزیابی ریسک

نوشتن یک طرح کسب و کار; صفحه معرفی; خلاصه مدیریتی; بررسی صنعت; شرح کسب و کار; برنامه تولید; برنامه بازاریابی; برنامه سازمانی; ارزیابی ریسک; برنامه مالی; پیوست ها. ۵٫ http://www.Beiki.info. طرح کسب و کار. نوشتن یک طرح کسب و کار. تحقیق، تحقیق، تحقیق; صداقت، صداقت، صداقت; اگر دو مورد فوق با هم تطابق نداشتند، مدل …

[DOC]سیستم اثربخش ارزشیابی عملکرد کارکنان

در پایان نیز ضمن برشمردن خطاهای بالقوه در فرایند ارزشیابی عملکرد کارکنان ، ویژگیهای سیستم های اثربخش ارزشیابی عملکرد مورد بررسی قرار گرفته است. واژگان کلیدی: مدیریت منابع انسانی ، ارزشیابی عملکرد ، اثربخشی ، بهبود عملکرد. مقدمه: ارزیابی عملکرد در تسهیل اثربخشی سازمانی یک وظیفه مهم مدیریت منابع انسانی تلقی …

پاورپوینت تاریخچه سخنوری در ایران باستان – گروه آموزشی …

۲۳ بهمن ۱۳۹۵ – پاورپوینت تاریخچه سخنوری در ایران باستان شامل نکات مهمی از فن بیان و فن سخنوری کوروش کبیر و استفاده از آن در مدیریت کشور بوده و چیره دستی در مذاکره توسط … بررسی تاریخ تمدن این نکته را روشن می سازدکه بشر از دیرباز با فن سخنوری آشنا بوده و برای پیشبرد مقاصد خود و اقناع دیگران از این موهبت خدادادی …

[PPT]PowerPoint Presentation – آمار صنعت برق

و دیسپاچینگ. معاونت فروش و. خدمات مشترکین. معاونت منابع انسانی. معاونت مالی و پشتیبانی. مدیر عامل. مدیریت توزیع. برق ارسنجان. مدیریت توزیع. برق مرودشت … مذاکره با دفتر مهندسی. و نظارت و پیشنهاد. تهیه نرم افزار طرح. درگاه اول : بخشی از آمار مورد نیاز این شرکت در نرم افزار تهیه دستورکار(موجود در شرکت) تامین گردید بدین …

دانلود پاورپوینت سیستمهای خرید انبارداری وتوزیع

فهرست مطالب. سیستمهای خرید انبارداری وتوزیع کلیات وتاریخچه سیستم اصول خرید عاقلانه روشهای خرید مدیریت مذاکره جنبه های حقوقی قراردادهای خرید روش های پرداخت خرید خارجی شیوه های پرداخت الکترونیکی روش های انتقال کالا روش ها وشرایط بیمه ای موضوعات درس سیستمهای خرید انبارداری وتوزیع موضوعات درس سیستمهای خرید …

[DOC]بین اعضای یک سازمان وقتی با مفروضات مشترکی نسبت به …

موضوع : مدیریت استراتژیک ، تفکر استراتژیک. تهیه و تدوین :محمد میرزائی. مدیریت استراتژیک. مدیریت استراتژیک سعی براین دارد که مجموعه ای از دستاوردها و نتایج عملی و اجرایی خدمات و محصولات دهه اخیر در زمینه خدمات مدیریتی و برنامه ریزی استراتژیک را مورد بررسی قرار دهد مدیریت استراتژیک می تواند بعنوان محورهای تفکر …

[PPT]مدیریت کسب و کار

در واقع مدیران در سازمان کوچک و بزرگ ، فعالیت های مشابهی دارند . فقط اینکه چگونه به این فعالیت ها می پردازند و مدت زمانی که صرف هر کدام از این فعالیت ها می شود متفاوت است . فرآیند نوآوری فناوری. خلق ایده. تعریف مفهوم. تجزیه و تحلیل بازار. بررسی و تجزیه و. تحلیل فنی. طرح. تجاری. تایید مدیریت. دفع ضایعات. تولید کامل و.

دانلود پاورپوینت مدیریت تعارض و مذاکره – فایل ناب؛ دانلود …

۷ آذر ۱۳۹۶ – دانلود پاورپوینت مدیریت تعارض و مذاکره دسته مدیریت ( رفتار سازمانی) فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید ۳۸ در این فایل بصورت جامع به بررسی موضوع مدیریت تعارض و مذاکره پرداخته ایم این فایل شامل موارد زیر است تعریف تعارض دیدگاهها به تعارض ( دیدگاه نظریه پردازان کلاسیک) دیدگاه نهضت روابط انسانی

فروشگاه بزرگ فایل ایرانیان

پاورپوینت تحقیق مدیریت تولید، این فایل با فرمت PPT و با حجم ۹۹ اسلاید و قابل ویرایش می باشد، مقدمه اکثر قریب به اتفاق محصولات مختلف مورد نیاز و مورد استفاده … پاورپوینت بررسی اثر بخشی آموزش گروهی مهارت حل مسأله در افزایش عزت نفس و سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر، این فایل با فرمت PPT و با حجم ۲۳ اسلاید و قابل …

[PPT]مدیریت مهندسی

فصل اول. اصول مدیریت عمومی. تعریف مدیریت. مدیریت عملی است که به صورت آگاهانه و مستمر انجام می شود و به سازمان شکل می دهد. اصول مدیریت عمومی. اهمیت مطالعه مدیریت و سازمان ….. نمایندگی سازمان در خصوص تهیه نیازمندیهای آن; بررسی و کسب اطلاعاتی جامع در خصوص تأمین منابع; نمایندگی شرکت در مذاکرات و انعقاد قرار دادها و رفع دعواها.

[PPT]Slide 1 – ستاد نانو

پیمایش چالش های بنگاه های ایرانی; بررسی وضعیت کسب و کارهای موفق در جهان (گزارشات شرکتهای موفق بین المللی، بررسی سیاستهای دولتی موفق، گزارشات مختلف: Lux Research /Forbes / Wolfe ); ارایه راهکار. چگونگی توانمندسازی بنگاه ها (پیش نیازها و الزامات). وضعیت کسب وکارهای ایرانی. مدیریت سنتی. فرایندهای اجرایی. بازار.

[PPT]نظام جامع مدیریت بیمارستان

سخنرانی وبرگزاری کارگروهی در زمینه نظام جامع مدیریت بیمارستان، مدیریت عملکرد کارکنان، بودجه ریزی عملیاتی،مدیریت نگهداشت، نظام اطلاعات مدیریت بیمارستان، کاهش تصدیگری درخدمات پشتیبانی، مدیریت تغییر; بررسی زلزله بم ونحوه تامین منابع مورد نیاز. غایبین همایش. معاونین پشتیبانی دانشگاههای کرمان، زنجان، اراک.

[PPT]با تأکید بر سبک های مدیریت مشارکتی و جهادی

بررسی نقش سبک های مدیریتی در پیاده سازی سازوکارهای راهبری گروهی بنگاه. (با تأکید بر سبک های مدیریت مشارکتی و جهادی). دکتر غلامحسن تقی نتاج. محمد مهدی مومن زاده. محمد هادی مومن زاده. پیشرفت و ترقی هر جامعه ای منوط به پیشرفت در سیستم مدیریت آن جامعه می باشد. در این میان نقش شخص مدیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با کمی …

پاورپوینت اقتصاد – ppt – بانک پاورپوینت ایران

پاورپوینت “ بررسی عوامل موفقیت بنگاه‌های کارگزاری واسطه‌ در پیاده‌سازی نوآوری باز(مطالعه موردی شرکتهای نانوفناوری)” · پاورپوینت اقتصاد, پاورپوینت مدیریت, پاورپوینت های انتشار یافته. فایل پاورپوینت “ بررسی عوامل موفقیت بنگاه‌های کارگزاری واسطه‌ در پیاده‌سازی نوآوری باز(مطالعه موردی شرکتهای نانوفناوری)” جهت دانلود بر …

مدیریت منابع آب – پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران

آب و نحوه مدیریت آن به عنوان یک موضوع مهم در کانون مباحثات و مذاکرات بین المللی قرار گرفته و هیچ نشست بین المللی را که در خصوص آینده جهان در هزاره سوم است نمی توان سراغ گرفت که در آن آب و مدیریت آن از اصلی ترین عوامل و عناصر در دستور … بررسی هیدرولوژیکی سناریوهای گوناگون مدیریت تخصیص آب در حوضه آبریز رودخانه کاجو …

مقاله مدیریت مرز سازمان – تحقیق آماده

مطابق نتایج این تحقیق، شروع یک برنامه، شامل سیکلهای مکرر یکپارچگی و جداسازی از سازمان مادر است و توسط مهارت های تعریف و شکل دهی به مرز، ارائه و اثبات حقانیت برنامه، دستیابی به اطلاعات در مذاکرات و حفاظت و اطمینان از تداوم، تسهیل شود.مقاله مدیریت مرز سازمان در قالب فایل ورد آماده برای ویرایش و پرینت میباشد.

دانلود نمونه پروپوزال آماده مدیریت|حسابداری|کارشناسی ارشد …

PRM228- نمونه پروپوزال مدیریت دولتی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد کارکنان بانک · PRM227- نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد حسابداری استفاده از شبکه های عصبی در پیش بینی ارزش افزوده ی شرکت های بورس · PRM1- پروپوزال بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت · PRM2- پروپوزال بررسی رابطه بین …

[PPT]مدیریت استراتزیک منابع انسانی

تنها به خاطر اینکه مدل HRM در معرض چالش و رقابت قرار دارد ، از اینرو بیشتر به مفهوم استراتژی می پردازیم ، بنابراین قبل از اینکه نگاهی به برخی از موضوعات مربوط به مفهوم استراتژی HRMبیندازیم ، در این فصل ابتدا مفاهیم و چار چوب مدیریت استراتژیک را مورد بررسی قرار می دهیم و در باره ی روابط بین استراتژی تجارت و HRM …

[PPT]Slide 1 – دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

عبارتست از یک جمله استفهامی که رابطه موجود بین دو یا چند متغیر را مورد بررسی قرار می دهد و پاسخ این پرسش چیزی است که در تحقیق مورد جستجو است. اگر یک مسئله …. اثربخشی سازمانی. متغیرمداخله گر. زمان : t1. t2. t3. تخصص مدیریتی. متغیر تعدیل کننده. رابطه متغیرهای مستقل،مداخله‌گر، تعدیل کننده و وابسته. حالات روان شناختی.

اصول مدیریت جلسات اداری

kmu,وب سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ,دانشگاه علوم پزشکی کرمان,www.kmu.ac.ir,kerman university of medical science, علوم پزشکی،کرمان،استان کرمان،دانشگاه کرمان،کرمان،سلامت،بهداشت،شبکه های بهداشت ودرمان،مراکز تحقیقات،دانشگاه،medical science.

دانلود کتاب مدیریت تعارض و مذاکره رضاییان pdf :: دانلود …

عنوان دانلود پاورپوینت مدیریت تعارض و مذاکرهدسته مدیریت ( رفتار … در این فایل بصورت جامع به بررسی موضوع مدیریت تعارض و مذاکره پرداخته ایم. این فایل … علمی به مدیریت (فصل دوم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)فرمت … دانلود – صفحه اصلیwww.mohammadkamali.loxblog.com/cat/19/0/دانلود خلاصه کتاب مدیریت …

تکنیک های فروش در بازاریابی – به همراه دانلود فایل پی دی اف …

تکنیک های فروش در بازاریابی – ۱. مدیریت بازاریابی، تبلیغات و فروش … به عنوان مثال، شرکتی که بخواهد در بازار ژاپن وارد شود، باید برای مذاکرات که ۳ الی ده سال طول میکشد، آمادگی داشته باشد! جستجوگری یا مشتری یابی، فرآیند شناسایی خریداران بالقوه و تخمین سودآوری خرید آنهاست. اگر شرکتی بخواهد محصول خود را در کشور …

[PPT]PowerPoint Presentation – مدیریت سرمایه انسانی

ابعاد سه گانه مدیریت. ۸٫ گرایش رفتار سازمانی نوین معتقد است که کارکنان بسیار پیچیده اند و برای درک آنها باید از پژوهش تجربی کمک گرفت. نگرش رفتار سازمانی به کارکنان. ۹٫ ۱- بررسی علت و معلولی مشکلات. ۲- گرایش به تغییر داشتن رشته. ۳- ماهیت انسانی داشتن رشته. ۴- کاربردی بودن آن. ۵- در معرض دید قرار دادن دانش مبتنی …

اسلایدهای درس اصول و فنون مذاکره – علی ملاباقر

۱۱ مرداد ۱۳۹۳ – سطوح مختلف مذاکره. برخی از مهارت های اصلی در مذاکره. انواع مذاکره از لحاظ نتیجه. عامل انجام مذاکره. سطوح مختلف و منابع تعارض. مدیریت تعارض و مزایای آن. ۵ راهبرد … فیشر، راجر و ویلیام یوری (۱۳۷۵)، اصول و فنون مذاکره، مترجم مسعود حیدری، تهران: سازمان مدیریت صنعتی. … لطفاً حتماً پوشه اسپم خود را بررسی نمایید.

عنوان پایان نامه های رشته مدیریت آموزشی – دانشیار

۱۱ تیر ۱۳۹۶ – در این صفحه می توانید موضوعات پایان نامه های انجام شده در مقطع ارشد و دکتری رشته مدیریت آموزشی را ببینید. … بررسی میزان کاربست سبکهای مذاکره دراستراتژیهای مدیریت تعارض مدیران مدارس متوسطه شهراصفهان; بررسی میزان کاربست مؤلفه‌های مدیریت استراتژیک در مدارس متوسطه شهر اصفهان; بررسی میزان کاربست …

[PPT]مدیریت تعارض و حل خلاق مسئله-مرکز آموزش … – دانشکده …

تعارض می‌تواند با استفاده از مهارت‌هایی چون ارتباطات مؤثر، حل مسئله و مذاکره، مدیریت شود. توانایی ما در اداره و مدیریت تعارض می‌تواند بر نتایج آن تأثیر بگذارد. قبل از هرچیز برای اداره‌ی تعارض باید آن‌را شناسایی و تجزیه و تحلیل کرد و علل ایجاد تعارض را مورد بررسی قرار داد. پس از تشخیص تعارض و علل آن، نکته‌ی کلیدی در مدیریت …

[PPT]بازاریابی

ترجمه کتاب ” مدیریت و رهبری بحران”، مرکز مطالعات مدیریت بحران; ترجمه کتاب ” تحقیقات بازاریابی”، انتشارات آوند دانش،; ترجمه کتاب ” مدیریت استراتژیک جدید”، انتشارات دفتر پژوهش های … پس باید مغز آنها را بررسی کرد. … ترجیحا از تصاویر سه بعدی ساده و به ویژه متحرک استفاده کنید; استفاده از پاور پوینت در جلسات مذاکره.

فایل آموزش اصول و فنون مذاکره کردن

۱ اسفند ۱۳۹۴ – روش های تحقیق جلد ۱و۲ بورگ و گال سبد بلاگ | دانلود پاورپوینت بررسی اصول فنون مذاکره …دانلود پاورپوینت بررسی اصول و فنون مذاکره و مذاکرات تجاری … این فایل در ۲۱ اسلاید با عنوان « مدیریت مذاکره » می باشد که می تواند به عنوان کار کلاسی ( ارائه در کلاس …. دانلود پروژه اصول ساخت مخازن تحت فشار – مخازن تحت …

[PPT]تقلب و حسابرسی تقلب

۴- افزایش شکست های مدیریت. ۵- نیاز شدید مشاوران حقوقی و دادگاه ها به بررسی های تخصصی مالی. حمایت مشاوره ای در دعاوی حقوقی. گواهی کارشناس. بررسی تقلب … دادگاهی; متدولوژی حسابرسی تقلب; استانداردهای حرفه ای حسابداری دادگاهی; جمع آوری و تجزیه و تحلیل اسناد; انواع تقلب; مهارت های مذاکره حرفه ای و جنبه های حقوقی این مذاکرات.

مدیریت اسلایدهای چندبخشی در پاورپورینت – Tebyan – تبیان

۱۸ دی ۱۳۹۱ – وجود بخش ها و یا اسلایدها در پاورپوینت به شما کمک می کنند تا بتوانید ارائه خود را بهتر سازماندهی کنید.

[PPT]dr-heydaritafreshi.com/NP/968.ppt

تعارض و مذاکره. دان هلریگل و دیگران می گویند که تعارض فرآیندی عادی در سازمان است و هنگامی آغاز می شود که فردی تصور کند که فرد دیگری با رفتارهای خاص، بر …. است و به این دلیل توانایی مدیریت تعارض برای تبدیل تعارض های مخرب و مضر به تعارض های سازنده و مثبت یکی از مهم ترین مهارت های مدیران می باشد که با بررسی های انجام …

پاورپوینت رشته مدیریت ( سری دوم ) – بیرمدیر – مرجع فایل …

پاورپوینت ارائه کلاسی فصل ششم کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها (مبانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت)، تالیف دکتر شمس السادات زاهدی، با عنوان بررسی نمودار جریان کار، در حجم ۲۱ اسلاید. نمودار جریان … پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع مدیریت مذاکره، در حجم ۲۱ اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل. مذاکره …

[PPT]PowerPoint Presentation – سازمان مدیریت و برنامه ریزی …

به منظور انجام امور دبیرخانه ای ستاد هماهنگی های اداری، دریافت و بررسی پیشنهادها، تهیه دستور جلسات، ثبت و ضبط مذاکرات و تصمیمات،گزارش گیری، اطلاع رسانی و آموزش دست اندرکاران، دبیرخانه ستاد با مسئولیت دبیر ستاد تشکیل می شود. به منظور تهیه و اجرای برنامه های منطقه ای و استانی اقتصاد مقاومتی و اجرای مصوبات ستاد راهبری و …

[PDF]بررسی تخصیص قراردادی ریسک ها در شرایط عمومی پیمان

توسط پرچمی جلال – ‏۲۰۱۱
بررسی تخصیص قراردادی ریسک ها در. شرایط عمومی پیمان. )در پروژه های راهسازی(*قراردادهای سه عاملی. ۳، بهروز ساقی۲، عزت اله تقی زاده**۱مجید پرچمی جالل. عضو هیئت علمی گروه مدیریت پروژه و ساخت، دانشکده معماری، پردیس هنرهای زیبا، دانشگاه تهران، تهران، ایران. ۱٫

[PDF]نگرشی سیستمی به بهره وری تصمیم گیری گروهی

ﻫﺎی ﻛﻮﭼﻚ در آﻧﺠﺎ. ،. ﺗﻐﻴﻴﺮات ﺑﺰرﮔﻲ را در ﺳﻴﺴﺘﻢ اﻳﺠﺎد ﻣﻲ. ﻧﻤﺎﻳﺪ. (. ﻫﻤﺎن ﻣ. ﺧﺬﺄ .) ﻣﺪل ﺳﻴﺴﺘﻤﻲ ﺑﻬﺮه وری ﺗﺼﻤﻴﻢ ﮔﻴﺮی ﮔﺮوﻫﻲ. ﻧﮕﺮش ﺳﻴﺴﺘﻤﻲ ﺑﻪ ﺗﺼﻤﻴﻢ. ﮔﻴﺮی ﮔﺮوﻫﻲ ﻣﺴﺘﻠﺰم ﺑ. . ﺮرﺳﻲ اﺑﻌﺎد ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺳﺎﺧﺘﺎری. -. ﻛﺎرﻛﺮدی. -. ﻓﺮآﻳﻨﺪی ﺗﺼﻤﻴﻢ. ﮔﻴﺮی ﮔﺮوﻫﻲ وﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ. آن. اﺳﺖ . ﺗﺤﻠﻴﻞ ﺳﻴﺴﺘﻤﻲ. ﺗﺼﻤﻴﻢ. ﮔﻴﺮی ﮔﺮوﻫﻲ ﺑﻪ ﻣﻌﻨﺎی ﺑﺮرﺳﻲ ورودی. ﻫﺎ. و ﻃﺮز ﻛﺎر و ﺳﺘﺎده. ﻫ. ﺎی آن و ارﺗﺒﺎﻃﺶ ﺑﺎ. دﻳﮕﺮ ﺳﻴﺴﺘﻢ. ﻫﺎی ﻓﺮﻋﻲ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ و اﺑﺮﺳﻴﺴﺘﻢ.

[PPT]EFQM

۱۹۸۸- تشکیل بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM ) توسط روسای ۱۴ شرکت برجسته اروپایی (Bosch, Bull S.A. Electrolux, Fiat, KLM, Nestle, Olivetti, (Philips, …. معیارهای مورد بررسی: a 3- برنامه‌ریزی، مدیریت و بهبود منابع انسانی. b 3- تعریف مهارتها و شایستگی‌های پرسنل و توسعه و نگهداری آنها. c 3- مشارکت و توان افزایی پرسنل.

[PPT]مدیریت منابع انسانی موفق – Mehr.sharif.edu – دانشگاه …

مدیریت منابع انسانی. تهیه و تنظیم: شراره صالحی حسینی. دانشگاه صنعتی شریف. شنبه. اهداف مدیریت منابع انسانی: جلوگیری از مشکلاتی که برای کارکنان و … بررسی روشهای مختلف. موجود در. آموزش و پرورش. تشخیص نیازهای آموزش. و پرورش. انجام آموزشهای لازم. بازنگری کارائی برنامه. آموزش و پرورش. ارزیابی. بازنگری مدارک و شواهد.

[PPT]فروش موفق

مدیریت ارتباط با مشتریان و ایجاد روابط پایدار با ذینفعان . …. تحقیق و بررسی بازار; حساس بودن به تغییرات و فرصتها; ارتباط با مشتری و احترام به او; استقامت و بردباری; آمادگی و انگیزه فروش; انتقاد پذیری; خدمت فراگیر; احساس مسئولیت … ۱۶- از همه عوامل برای آمادگی مذاکره بهره بگیرید(آرامش روحی، ورزش، تفریحات خانوادگی و .

[PPT]Slide 1 – مرکز آموزش ماموت

مهارت لازم برای مدیریت کردن امور مالی ، حسابداری و موارد مرتبط. * مهارت لازم برای هدایت ، کنترل برنامه ها. * مهارت و فنون لازم در مذاکرات. * مهارت لازم درکسب و جذب سرمایه گذاران و فرصت های سرمایه گذاری. * مهارت لازم برای برنامه ریزی رشد. انواع مهارت های مورد نیاز در کارآفرینی. دسته سوم : مهارت های کارآفرینی. * مهارت کنترل بر خود و حفظ نظم …

[PPT]تجارت الکترونیکی

EDIتنظیم خلاصه مذاکرات انتخاب شده و نمونه فاکتور. ۱۰۴ Air Shipment Information 130 Student Educational Record (Transcript). 152 Statistical Government Information 300 (Booking Request) (Ocean). 311 Canadian Customs Information 810 Invoice. Name. Address Information. Marking, Packaging, Loading. Industry Code.

[PPT]مدیریت منابع انسانی – رفیع زاده

اهداف برنامه ریزی منابع انسانی. بهره برداری موثر از منابع انسانی; داشتن منابع انسانی با انگیزه و پیشرفته. مسئولیت برنامه ریزی منابع انسانی. کلیه مسئولیت منابع انسانی بر عهده واحد مدیریت منابع انسانی وابسته به مدیریت عالی و مدیران صفی می باشد. فرایند برنامه ریزی منابع انسانی. بررسی و پیش بینی منابع انسانی مورد نیاز …

استراتژیهای قیمت گذاری – مدیریت فردا

۲۳ آبان ۱۳۹۲ – در علم بازاریابی استراتژی های قیمت گذاری بر حسب عوامل مختلفی تعیین می شود. متاسفانه در کشور ما فقط به جنبه سود آوری بیشتر کالا و یا قیمت رقبا به عنوان عوامل موثر در قیمت گذاری توجه می شود. در اینجا استراتژیهای اصلی قیمت گذاری را بطور خلاصه بررسی می کنیم. ۱- استراتژی قیمت گذاری نفوذی (تهاجمی):.

بررسی ادراک مذاکره کننده در فضای مذاکره – مدیراما

۱۴ بهمن ۱۳۹۳ – از دیدگاه منطقی هنگامی که منافع طرفین مذاکره تعارضی زیادی ندارد و یا به عبارتی در هنگام وجود فضای مذاکره مثبت، باید توافق سودمندی حاصل شود. ولی در عمل چنین اتفاقی در بسیاری موارد رخ نمی دهد. یکی از دلایل این امر خطاهای ادراکی طرفین مذاکره است. اولین مرحله در اجتناب از این خطاها، آگاهی از آنها است. همچنین وقتی که …

[PPT]Slide 1 – وب سایت مدیریتی ایران

مدیریت استراتژیک. این سه بخش ارتباطی تنگاتنگ و متقابل دارند . هر بخش دارای اجزا و مراحل خاص خود هستند . تدوین استراتژی. در این مرحله مأموریت سازمان / شرکت تعیین شده ، عوامل خارجی و داخلی بررسی می شوند تا فرصت ها تهدیدها ، قوت ها و ضعف ها مشخص شوند و براساس آنها اهداف و استراتژی های سازمان در سطوح مختلف تعیین شوند .

[PPT]مدیریت استراتژیک

مدیریت استراتژیک. چرا مدیریت؟ چرا مدیریت استراتژیک ؟ ۵٫ چرا مدیریت؟ دو نقش بیشتر در زندگی انسان وجود ندارد: نقش فعال. نقش فعال داشتن در زندگی بخصوص در زندگی اجتماعی در گرو …. ۴- بررسی ، نقد و نظارت بر روی طرحها و پروژه های سازمان و پاسخ دادن به درخواستها و نیازهای آن یا سایر دستگاههای متقاضی دولتی و خصوصی . ۲۷٫

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *