دانلود کامل مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

Published on Author adminLeave a comment

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
دسته بندی مبانی و پیشینه نظری
بازدید ها ۰
فرمت فایل docx
حجم فایل ۲۵۱ کیلو بایت
تعداد صفحات فایل ۲۶

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

فروشنده فایل

کد کاربری ۲۵۲۱۱

کاربر

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

خلاصه ای از کار:

مقدمه

در سالهای اخیر، CRM به یکی از موضوعات متداول در هر دو زمینه تئوری و عملی تبدیل شده است. با وجود اینکه تعداد بسیار زیادی از مقاله ها تاثیر مثبت فعالیتهای CRM – بویژه در زمینه های تکنولوژیکی، استراتژیکی و سازمانی- بر عملکرد را نشان می دهد و شرکتها میلیونها دلار در استقرار سیستم CRM سرمایه

…………..

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

واژه CRM مخفف Management Customer Relationship) ) یا مدیریت ارتباط با مشتری است. در حقیقت این سیستم راهبردی است برای جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان تا به ایجاد روابط قویتر با آنها منجر شود. در نهایت، رابطه قوی با مشتریان رمز موفقیت هر کسب و کار است. CRM را می توان مانند فرایندی دانست که به ما کمک می کند تا اطلاعات مختلفی از مشتریان، فروش، اثربخشی فعالیت های بازاریابی، سرعت عمل در پاسخگویی به مشتری و نیز تمایلات بازار را به شکل یک جا جمع آوری کنیم ThuyUyen, 2007: 103))………….

……….

ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری:

CRM مفهومی است که ریشه ای در فناوری اتوماسیون فروش و عملیات های مراکز فراخوان دارد و از اواسط (۱۹۹۰) وجود داشته است. در آن زمان، CRM از طریق ادغام داده های مشتری از طریق قسمت فروش با تعاملات مرکز فراخوان به وجود آمد که منجر به تعاملات غیر رسمی بیشتری با مشتری گردید. این مفهوم به

………………

عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری

محتوای استراتژی CRM شامل شش شاخص به هم پیوسته می باشد که توسط اتول و دونالدسون[۱] در سال (۲۰۰۲) مطرح شد که عبارتند از (Osrenkoe & Bennani, 2007: 144).:

………………..

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری:

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری را می توان به صورت زیر عنوان کرد .(Kim, et al., 2003: 8)

الف) شناخت مشتری:

۱) جمع آوری اطلاعات کامل مشتری

۲) تحلیل داده های مشتری

۳) جذب مشتریان جدید

……………..

مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری:

مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری که هدف نهایی آن کسب رضایتمندی مشتریان و بقا در محیط رقابتی است عبارت است از: (الهی و حیدری، ۱۳۸۷).

………………….

اجزای مدیریت ارتباط با مشتری:

مدیریت ارتباط با مشتری از سه بخش تشکیل شده است که عبارتند از:

……………

انواع سیستم های CRM

این سیستمها را می توان به سه دسته کلی تقسیم بندی نمود:

  • CRM عملیاتی

…………..

مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

با توجه به مرور ادبیات، مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری می توان به این نتیجه دست یافت که مشتریان، کارکنان، رهبری، فرهنگ سازمانی، استراتژی و ساختار عوامل اصلی مورد نیاز برای اجرای CRM

………………….

روندهای ارتباط با مشتریان:

کلید رشد کسب و کار، در ارتباط موفق آن با مشتری نهفته است این کار شامل شناخت و ردیابی نیازها، رفتارها و چرخه زندگی مشتری بوده و همچنین مستلزم استفاده از این اطلاعات در جهت ایجاد ارزش برای مشتری می باشد. از مهم ترین روندهایی که موجب ارتباط ارزش آفرین با مشتری می شود، عبارتند از: سرعت ارائه خدمات، خویش خدمتی، یکپارچه سازی، سهولت استفاده و رضایت مشتری. روندها مسائلی جهانی هستند که معمولاً به آرامی آغاز می شوند و تقریباً پنج الی ده سال به طول می انجامند؛ اما با افزایش نیازهای سازمان و مصرف کنندگان، به سرعت پراکنده و منتشر می شوند. حال به تشریح هر یک از روندهای فوق الذکر پرداخته می شود (دهقانی زاده و حاجی علی اکبری، ۱۳۸۴: ۲۹):

…………….

توسعه مدیریت ارتباط با مشتری:

به کارگیری CRM برای بیشتر شرکت ها به عنوان مساله ادغام سخت افزار و نرم افزار و کاربری هایشان در نظر گرفته می شود و نیاز به یک تجزیه و تحلیل کامل از فرایندهای تجاری دارد. خطوط اصلی طرح توسعه CRM مبتنی بر دیدگاه معمول چرخه حیات می باشد که باید به خوبی درک شود. این چرخه شامل هشت مرحله یا فاز زیر است که می تواند برای هر فرد در نظر گرفته شود (Bose, 2002: 92).

……………..

فرایند مدیریت امور مشتری:

یکی از اهداف مهم سیستم ارتباط با مشتری فراهم کردن درکی بالا از احتیاجات مشتری، جمع آوری داده‌های مشتری، شناسایی مشتریان ارزشمند و بهبود فرایندهای زنجیره ارزش به منظور حفظ روابط طولانی مدت با

………….

رابطه CRM و عملکرد

CRM راهبردی جامع و مشتمل بر فرایند تحصیل، نگهداری و مشارکت با مشتریان منتخب برای ایجاد ارزش عالی هم برای شرکت و هم برای مشتریان است. مطابق این دیدگاه هدف CRM بهبود بهره وری و عملکرد بازاریابی است و این بهره وری از طریق افزایش کارایی و اثربخشی بازاریابی در برای کسب رضایت مشتریان و جلب اعتماد و وفاداری آنها حاصل می شود و بالطبع سازمان نیز می تواند به اهداف سودآوری خود برسد.

……………

منابع:

۱) آرمسترانگ، م. (۱۳۸۵). مدیریت عملکرد راهبردی کلیدی و راهنمای عملی، ترجمه سعید صفری. انتشارات جهاد دانشگاهی.

۲) آکر، د. (۱۳۸۶). مدیریت استراتژیک بازار. مترجمین : صفرزاده ، حسین و خادمی ، مهدی و فرهنگی ، علی اکبر، تهران ، انتشارات پیام . پویا، چاپ دوم.

۳) آل اسحاق، ی ( ۱۳۸۸) ،”اصلاح نظام بانکی ضرورت تحول اقتصادی ” روزنامه ایران اقتصادی، سال ۱۵ ، شماره ۴۳۶۸

۴) البداوی، ا.، عنایت تبار، م. (۱۳۸۵). مدیریت ارتباط با مشتری در محیط الکترونیکی. چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت ، تهران.

………………..

………………….


[۱] Otoole & Donaldson

رابطه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) با عملکرد بازاریابی – مدیریار
– ذخیره شده – مشابه
در این تحقیق مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری شامل سه بعد فکر ی ، اجتماعی
و فناوری اطلاعات می باشد. در این مقاله ضمن معرفی اصول و مفاهیم مدیریت ارتباط با
مشتریان و مزایای به کارگیری آن ، روندهای ارتباط با مشتری چالش های پیش روی
سیستم های CRM و مدل اجرا و همچنین ارائه راهکار اجرایی فرایند پیاده سازی این
سیستم …
[DOC] فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق – download-thesis.com
– ذخیره شده
از طرفی در سال‌های اخیر، شبکه موبایل به یکی از اثربخش‌ترین و کارآمدترین
ابزارهای دسترسی به مشتریان در هر زمان و مکان بدل گشته و لذا از جانب بسیاری از
سازمان‌ها نوآور جهت مدیریت ارتباط با مشتریان بکار گرفته شده است. این امر تحت
عنوان مدیریت ارتباط با مشتریان تحت موبایل (M-CRM) نامیده می‌شود. به‌عبارتی، M-
CRM …
مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) – شبکه آموزشی و پژوهشی …
– ذخیره شده
فهرست مطالب ۲- ۳- ۱ مدیریت ارتباط با مشتری ۲- ۳- ۲ تاریخچه مدیریت و اهمیت
ارتباط با مشتری ۲- ۳- ۲- ۱ دوره انقلاب صنعتی (تولید دستی تا تولید انبوه) ۲- ۳-
۲- ۲ دوره انقلاب کیفیت (تولید انبوه تا بهبود مستمر): ۲- ۳- ۲- ۳ دوره انقلاب مشتری
(بهبود مستمر تا سفارش‌سازی انبوه) ۲- ۳- ۳ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ ۲- ۳- ۴

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) چیست ؟ (۱) – آپارات
– ذخیره شده
۲۴ نوامبر ۲۰۱۵ … مشاوران مدیریت افشید پارس در این فیلم مدیریت ارتباط با مشتری به زبان ساده
توضیح داده شده است . مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) چیست ؟ (۱) مدیریت ارتباط
با.
پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) – ورزشی – بانک پرسشنامه …
– ذخیره شده
iranque.ir یک وبسایت برای فروش پرسشنامه، مقاله و مطالب علمی می باشد.
[PDF] بررسی رابطه مشتری مداری و مدیریت ارتباط با … – همایش بیمه و توسعه
– ذخیره شده – مشابه
ﻫﺎی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ در. ﺑﯿﻤﻪ ﻣﻠﺖ. را ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻗﺮار دﻫﺪ ﺗﺎ ﺑﺎ اﺻﻼح ﻧﻘﺎط ﺿﻌﻒ و
ﺗﻘﻮﯾﺖ وﯾﮋﮔﯽ. ﻫﺎی ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن، ﺑﺴﺘﺮ ﻣﻨﺎﺳﺒﯽ در ﺟﻬﺖ. ارﺗﻘﺎی ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت. ﺑﯿﻤﻪ.
اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﻓﺮاﻫﻢ ﮔﺮدد و از اﯾﻦ ﻃﺮﯾﻖ، ﺑﻪ ارﺗﻘﺎی ﺳﻄﺢ ﮐﯿﻔﯿﺖ ارﺗﺒﺎط ﻣﺸﺘﺮی ﺑﺎ. ﺳﺎزﻣﺎن. ﯾﺎری رﺳﺎﻧﺪ. .۲٫
ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی ﺗﺤﻘﯿﻖ؛. -۱ .۲٫ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ. اﻟﻒ) ﺗﻌﺮﯾﻒ. E-CRM. ﺑﺎ ﻣﺮور ﺑﺮ
ادﺑﯿﺎت ﻧﻈﺮی …
بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM)) در …
– ذخیره شده – مشابه
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای ایجاد یک رابطه خاص با مشتری و ایجاد ارزش
بیشتر برای سازمان ها ارائه شده است. هدف از انجام این پژوهش بررسی عوامل موثر بر
موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی می باشد. در این راستا پس از بررسی
مبانی نظری تحقیق، پرسشنامه تحقیق طراحی شده و پس از تأیید روایی و پایایی آن …
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم)
– ذخیره شده
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) در ۵۵ صفحه ورد
قابل ویرایش با فرمت doc. کامل و قابل ویرایش. شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق.
به همراه منابع معتبر و استاندارد. توجه : در قسمت پیشینه تحقیق فقط از منابع
فارسی که اکثرا برای سال ۸۹ الی ۹۱ می باشند استفاده شده است . بخشی از قسمت
پیشینه …
[PDF] بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری با کیفیت رابطه و ارزش …
– ذخیره شده – مشابه
به این نتایج رسیدند که. نقش. مهم. شایستگی. فرهنگی. در. چارچوب. یکپارچه
کیفیت خدمات و رضایت. برجسته است. مبانی نظری. مدیریت ارتباط با مشتری. ۵٫
مدیریت ارتباط با مشتری راهبردی تجاری برای بهبود. منافع، مزایا و رضایت مشتری
با. سازماندهی بر اساس مشتری، پرورش رفتارهای رضایت. بخش مشتری و اجرای
فرایندهای مشتری.
موضوع تحقیق: تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
– ذخیره شده – مشابه
با توجه به هدف فوق، اهداف فرعی به شرح زیر هستند: ۱- توسعه دانش کاربردی درباره
بکارگیری سیستم ارتباط با مشتری در شرکت مخابرات ایران. ۲- ارائه شواهد علمی
درباره تاثیر این سیستم بر نتایج بازاریابی این شرکت. مبانی نظری تحقیق.
مدیریت ارتباط با مشتری. قیمت، محصول، توزیع و ترفیع در راهبردهای سنتی به چهار
پی …
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های …
– ذخیره شده – مشابه
تحقیق حاضر به بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
در شرکتهای بیمه (و به طور موردی شرکت بیمه سامان) میپردازد. هدف از این تحقیق
اندازهگیری عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری و شناسایی نقاط قوت و
ضعف شرکت بیمه سامان در زمینه پیاده سازی CRM میباشد. پس از انجام مطالعات مبانی
نظری …
پرتال جامع علوم انسانی – مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): رویکردی …
– ذخیره شده – مشابه
چکیده: مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ترکیب مناسبی از افراد، فرایندها و
فناوری است که به دنبال درک مشتریان شرکت است CRM رویکردی یکپارچه در
مدیریت … در اجرای CRM دست یابند نکته برجسته دراین تحقیق مرور گسترده مبانی
نظری و ادبیات تحقیق در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری است که با تحلیل صورت
گرفته در هر …
استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه
– ذخیره شده – مشابه
۲۵ جولای ۲۰۱۵ … از این رو مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری که به معنی تلاش سازمان جهت ایجاد و ارایه
ارزش به مشتری است بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هدف از انجام این پژوهش
بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه
میباشد. بدین منظور پس از بررسی مبانی نظری تحقیق، پرسشنامه تحقیق …
ارائه الگوی استقرار فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت بیمه …
– ذخیره شده
مدیریت ارتباط با مشتری رویکرد جدیدی است که به مدیران و سازمانها کمک می کند تا
ارتباط سودمند و پایداری با مشتریان برقرار نموده و آن را به خوبی مدیریت کنند. هدف از
انجام این پژوهش بررسی فرایند استقرار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در شرکت
سهامی بیمه البرز می باشد. بدین منظور ابتدا به بررسی مبانی نظری تحقیق در رابطه

[PDF] ظهور و تکامل مدیریت ارتباط با مشتری
– ذخیره شده – مشابه
۱٫ (دوره اول : تحت عنوان دوره ترویج از آن یاد می شود،در این دوره. پژوهشگران و
صاحبنظران دانشگاهی نگرش. نظری و مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری را برای بهره
برداری از روابط مشتری ،افزایش فروش و وفاداری معرفی. کرده و آن را ترویج دادند. ۲٫ (
دوره دوم : که از آن تحت عنوان دوره فناوری یاد می کنند در این دوره بعد پذیرش مبانی
نظری ،. CRM. به.
مدیریت ارتباط با مشتری – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
– ذخیره شده – مشابه
مدیریت ارتباط با مشتری (به انگلیسی: CRM – Customer Relationship
Management) به همه فرایندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای
شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می‌رود و شامل
مدیریت انواع شیوه‌هایی است که مشتری جهت ارتباط با سازمان استفاده می کند. اصول
مدیریت …
بررسی عوامل مؤثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در …
– ذخیره شده – مشابه
بدین منظور پس از بررسی مبانی نظری تحقیق، پرسشنامه تحقیق طراحی شده و پس از
تأیید روایی و پایایی آن نسبت به جمع آوری دادهها از جامعه آماری که مدیران و … بررسی
کیفیت خدمات مدیریت ارتباط با مشتری و تدوین برنامه بهینه CRM در نظام بانکداری
با استفاده از تکنیک TOPSIS (مطالعهموردی: بانک تجارت شیراز)، فصلنامه …
مقاله بیس بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با …
– ذخیره شده
مقاله بیس بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری، با در
نظر گرفتن نقش واسط عوامل سازمانی. Knowledge management, Customer
relationship management (CRM), Success model, organizational customer
orientation factors. مقاله بیس لاتین مدریت ارتباط با مشتری. مقاله بیس موفقیت
CRM …
دانلود رایگان مقاله انگلیسی مدیریت ارتباط با مشتری با ترجمه CRM …
– ذخیره شده
۱۰ آگوست ۲۰۱۷ … در این صفحه، مجموعه ای از مقالات انگلیسی همراه با ترجمه فارسی از ژورنال ها و مجلات
معتبر پایگاه ساینس دایرکت درباره موضوع مدیریت ارتباط مشتری گردآوری شده است
که شما می توانید با کلیک بر روی عنوان مورد نظر مقالات مورد نظر خود را دانلود فرمایید
.کلیه مقالات این لیست دارای ترجمه آماده می باشند. برای مشاهده …
MO25- بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک
– ذخیره شده – مشابه
۲-۲ تاریخچه‌ پیدایش و تکامل مدیریت ارتباط‌ با مشتری ۱۲ ۲-۳ تعاریف CRM 13 2-
۳-۱ اهداف CRM 16 2-3-2 اصول CRM 17 2-3-3 مؤلفه‌های CRM 17 2-3-3-1 مشتری ۱۸ ۲-
۳-۳-۲ روابط ۱۸ ۲-۳-۳-۳ مدیریت ۱۸ ۲-۳-۴ فواید مدیریت ارتباط با مشتری ۱۹ ۲-۳-۵
فرآیندهای اصلی CRM 20 2-3-6 چرخه فرآیند CRM 23 2-3-6-1 کشف دانستنی‌های ۲۴
مقدمه ای بر مدیریت ارتباط با مشتری CRM – مرجع علوم مدیریت ایران
– ذخیره شده – مشابه
مقدمه ای بر مدیریت ارتباط با مشتری CRM | مرجع علوم مدیریت ایران : سایت دانلود
مقاله، پرسشنامه پایان نامه، پاورپوینت، جزوه، تحقیق و پروژه های علمی درباره مدیریت.
مقاله مدل ها ، نظریه های و چالش های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
– ذخیره شده
مدل ها ، نظریه های و چالش های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). اعتبار موردنیاز: ۱ |
تعداد صفحات: ۱۱ | تعداد نمایش خلاصه: ۳۹۱ | نظرات: ۰. سال انتشار: ۱۳۹۳. محل انتشار:
دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری. کد COI مقاله:
AMSCONF02_332. زبان مقاله: فارسی. حجم فایل: ۲۷۸ کلیوبایت (فایل این مقاله در
۱۱ صفحه با …
ارایه مدل مفهومی جهت بررسی آمادگی سازمان برای پیاده‌سازی مدیریت …
– ذخیره شده – مشابه
در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران کسب و کارها در این
زمینه در گیر شده اند و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری که به معنی تلاش های سازمان جهت
ایجاد و ارایه ارزش بالاتر به مشتری است را توسعه داده‌اند. لذا امروزه، بخش قابل توجهی
از بودجه سازمان ها مصروف امور مربوط به مشتری می شود اجرای موفق پروژه CRM همانند هر

ویژگی های یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) | الماس …
– ذخیره شده
ویژگی های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری. نرم افزار های مدیریت ارتباط با
مشتریان، ویژگی های بیشماری را ارائه می دهند، و کسب و کارها را در مدیریت موثرتر
مشتریان و تقریبا در همه زمینه های فعالیت آن ها یاری می رسانند. اما به دلیل وجود همین
ویژگی های مختلف، ممکن است تعیین نیازهای مختلف خریداران این نرم افزار ها نیز
دشوار باشد.
[PDF] ) ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞ ارزش ﺑﻠﻨﺪﻣﺪت ﻣﺸﺘﺮی ( CLV ﺑﻨﺪی و ﻣ – پژوهش‌های مدیریت …
– ذخیره شده – مشابه
ارزش ﺑﻠﻨﺪﻣﺪت ﻣﺸﺘﺮی (. CLV. )، ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸـﺘﺮی (. CRM. ) ، ﺑﺎزارﯾـﺎﺑﯽ ارﺗﺒـﺎﻃﯽ. (RM). ،
ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺳﻮدآوری ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن، ﺑﺨﺶ. ﺑﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮی . -۱٫ ﻣﻘﺪﻣﻪ. ﺑﻪ ﻫﻤﺎن ﻣﯿﺰان ﮐﻪ ﭘﺎرادﯾﻢ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺗﮑﺎﻣﻞ ﭘﯿﺪا ﻣﯽ
…. ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ادﺑﯿﺎت ﺗﺤﻘﯿﻖ. -۲٫ -۱٫ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی و ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ راﺑﻄﻪ. ﻣﻨﺪ. در ﻣﯿﺎﻧﻪ ﻗﺮن ﺑﯿﺴﺘﻢ،
ﺗﮑﻨﯿﮏ. ﻫﺎی ﺗﻮﻟﯿـﺪ اﻧﺒـﻮه و ﺑﺎزارﯾـﺎﺑﯽ اﻧﺒـﻮه، ﺳـﺎﺧﺘﺎر رﻗﺎﺑـﺖ را ﺑـﺎ اﻓـﺰاﯾﺶ. دﺳﺘﺮﺳﯽ ﻣﺼﺮف. ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﺑﻪ ﻣﺤ.
انواع سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری CRM
– ذخیره شده
“مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM )”. بررسی های بازرگانی، شماره ۴۱٫
Burnett.(2001).Handbook of key Customer Relationship Management :”The
Definitive Guide to Winning, Managing and Developing key Account Business;
prentice Hall : new Jersey. Feinberg j. & N.C.Romano .(2003).Electronic
Customer …
نگاهی بر مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
– ذخیره شده
۲ دسامبر ۲۰۱۶ … مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری شامل سه بعد فکری، اجتماعی و فناوری
اطلاعات می باشد. در این مقاله ضمن معرفی اصول و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان و
مزایای به کارگیری آن، روندهای ارتباط با مشتری و چالش های پیش روی سیستم های
CRM و مدل اجرا و همچنین ارایه راهکار اجرایی فرایند پیاده سازی این سیستم در …
موفقیت مدیریت ارتباط با ارباب رجوع و نقش مدیریت دانش در آن (مطالعه …
– ذخیره شده
در مقالهی حاضر سعی بر این است با نظریه ها و تحقیقات انجام یافته در حوزه مدیریت
دانش و ارتباط با مشتریان بررسی بیشتر قرار گیرد. همچنین نظر …. همچنین ابعاد
مدیریت ارتباط با اربابرجوع براساس نظریه «سین، تسه، بیم» شامل ابعاد؛ ۱٫ تمرکز
بر مشتریان کلیدی، ۲٫ سازمان CRM، ۳٫ ذخیره دانش، ۴٫ CRM مبتنی بر فنآوری
میباشد.
مدیریت ارتباط با مشتری و مشتری مداری در ایران – برترین ها
– ذخیره شده
۱۵ مه ۲۰۱۷ … هنوز در مورد تعریف مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship
Management، اتفاق نظری وجود ندارد. بسیاری از شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی
اطلاعات، CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری را مجموعه نرم افزارها یا خدماتی می دانند که
به اتوماسیون بازاریابی، فروش و خدمات کمک می کند. CRM با این تعریف، تا …
[PDF] بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی
– ذخیره شده – مشابه
( و مدیریت ارتباط با مشتری ). CRM. ( بیشتر مورد مطالعه قرارگرفته اند،. زیرا
هرکدام به نوعی مزیت رقابتی برای سازمان به ارمغان خواهند آورد. در ح. الی که مدیریت
دانش به دنبال دریافت،. ذخیره سازی، بهره برداری و تسهیم دانش در درون سازمان است،
مدیریت روابط مشتری به بهبود روابط مشتری و. مفاهیمی چون وفاداری می پردازد. اما
نظریه پردازان …
تحقیق بررسی موانع توسعه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت مبلمان
– ذخیره شده – مشابه
۲-۷)محرکهای توجه به CRM ۱۷ ۲-۸)مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ ۱۸ ۲-۹)اهداف CRM
۲۰ ۲-۱۰)اصول CRM ۲۲ ۲-۱۱)مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری ۲۲ ۲-۱۲)مدل
های اجرای CRM ۲۳ ۲-۱۳)ضرورت … دلاور، علی، ۱۳۸۰، «مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم
انسانی و اجتماعی»، تهران : انتشارات رشد. جزنی، نسرین، ۱۳۸۱، اندازه گیری رضایت …
[PDF] (CRM) بانک مهر اقتصاد بررسی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری …
– ذخیره شده – مشابه
۱٫ بررسی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری. (CRM). بانک مهر اقتصاد. خراسان.
علیرضا معطوفی. *. علی اکبردرانی پور. *. **. چکیده: موفقیت نه توسط تولیدکننده،
…. مدیریت مشتریان را به. منظور. بهره. بردار. ی از روابط. مشتری، افزایش. فروش و
وفاداری ترویج دادند؛ لذا از این دوره تحت عنوان دوره ترویج مبانی و مفاهیم نظری. CRM.
یاد. می.
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف بازاریابی رابطه ای و مدیریت …
– ذخیره شده
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (
فصل دوم) در ۱۱۵ صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.
مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی
نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان

الگوهای مدیریت ارتباط با مشتری – مدیراما
– ذخیره شده
۳۱ ا کتبر ۲۰۱۵ … درباره مدیریت ارتباط با مشتری CRM محققان الگوهای متعددی عرضه کرده اند، که در
ادامه به برخی از آن ها اشاره می شود. الگوی چرخه … در این نظریه بیان می شود که هر مرحله
به شیوه های مختلفی بر روی ارتباط با مشتریان تأثیر می گذارد؛ به گونه ای که
راهبردها و تمرکز سازمان از هر مرحله ای به مرحله دیگر متفاوت است. این موضوع …
[PDF] اصل مقاله (۸۰۳۸ K) – مدیریت برند – دانشگاه الزهرا
– ذخیره شده
بازاریابی (نوآوری، ارتباط با مشتری، مدیریت برند و حسگری بازار) را با عملکرد
سازمانی (مثل. رشد، سودآوری و درآمد) مورد مطالعه قرار می دهد. … ۲- مبانی نظری و پیشینه
پژوهشی. ۲-۱- قابلیتهای بازاریابی. قابلیتهای … مدیریت ارتباط با مشتری (CRM )
به عنوان یک رویکرد مهم در کسب و کار بوده، که. هدف آن بازگشت به دوره بازاریابی …
[PDF] مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت دانش در موفقیت تأثیر عوامل سازمانی …
– ذخیره شده – مشابه
چکیده. پژوهش حاضر به بررسی. تأثیر. مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با
مشتری با. در نظر گرفتن اثرات عوامل سازمانی. به. عنوان. عامل. واسطه. ای. پرداخته است.
نوع تحقیق. کاربردی بوده و از بعد روش، توصیفی. . پیمایشی است. جامعه آماری
پژوهش،. کارکنان شعب بانک ملی در شهر تهران به تعداد. ۰۸۴۵٫ نفر بوده است. که تعداد.
۳۳۳٫
همه‌چیز درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) | نوپانا
– ذخیره شده
۲۵ ا کتبر ۲۰۱۷ … در واقع CRM ابزاری است که مدیریت ارتباط با مشتری را امکان‌پذیر می‌کند و در این
راستا از فناوری اطلاعات، داده‌های مشتریان، فرایندهای سازمانی و خود مشتریان … این مدل (
که براساس اصول نظری و الزامات عملی کسب‌وکار بنا شده است) در انواع صنایع و
شرکت‌های بزرگ از جمله شرکت‌های نرم‌افزاری، صنعت مخابرات، خدمات مالی، …
مدیریت ارتباط با مشتریان | نرم افزار CRM | نرم … – پرشیا سیستم
– ذخیره شده
۱۶ ا کتبر ۲۰۱۷ … مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شاید آشناترین واژه ای است که این روزها به گوش
می رسد و تمام آنهایی که در سطوح مدیریتی و تصمیم گیری در سازمانها قرار دارند … در
نهایت با جمله ای از پیتر دراکر، از برجسته ترین نظریه پردازان در حوزه مدیریت در
جهان و نویسنده، مدرس، و مشاور تخصصی در زمینه استراتژی و سیاست، …
[PDF] مدیریت‌ارتباط‌با‌مشتری‌بر‌عملکرد‌سازمانی تأثیر – چشم انداز مدیریت …
– ذخیره شده
و مشتری. محوری. دارای. تأثیر. معناداری بر عملکرد سازمانی. هستند. از. میان. مؤلفه. های.
متغیر مدیریت ارتباط با مشتری،. مؤلفه. سازمان. دهی. CRM. )شدت. تأثیر. برابر با.
۸۰۷٫ ،(۰/. بیشترین. تأثیر. و. مؤلفه. فناوری اطالعات ) ….. است، حاصل مطالعه مبانی
نظری پژوهش و شناسایی الگو. های موجود در زمینه پژوهش. ازجمله. الگو. های پژوهش
الکوردی،.
تأثیرات e-CRM بر کیفیت و پیامدهای رابطه‌ی بانک – مشتری: مورد …
– ذخیره شده – مشابه
مقاله ISI انگلیسی شماره ۱۰۲۵ – ترجمه شده – موضوع : مدیریت ارتباط با مشتری – ۱۷
صفحه – سال انتشار : ۲۰۱۱ – منبع : الزویر ساینس دایرکت. … ۱- مـقدمـه ۲- مبانی نظری
جدول ۱ – تعریف CRM و زمینه‌ی مفهومی آن جدول ۲- مشخصات e-CRM 2-2: CRM در
صنایع خدماتی ۳-۲: اندازه‌گیری مزایای e-CRM بری مشتریان ۴-۲: کیفیت رابطه و
پیامدهای …
مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ | مدیر آینده | آموزش کسب و …
– ذخیره شده
۱۰ دسامبر ۲۰۱۷ … هنوز در مورد تعریف مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship
Management، اتفاق ‌نظری وجود ندارد. بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی
اطلاعات، CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری را مجموعه نرم‌افزارها یا خدماتی می‌دانند که
به اتوماسیون بازاریابی، فروش و خدمات کمک می‌کند. CRM با این تعریف، تا حد …
مدیریت ارتباط با مشتری – انتشارات ادیبان روز
– ذخیره شده
مدیریت ارتباط با مشتری بیان می‌دارد که مشتریان مختلف محصولات مختلفی را می
طلبند مدیریت ارتباط با مشتری به سازمان‌ها و شرکت‌ها کمک می‌کند تا بفهمند کدام …
کتاب مدیریت ارتباط با مشتری ، قوانین مربوط به CRM را به شما ارائه میدهد و در
برگیرنده قوانین اصولی CRM است و می تواند تیم شما و وظیفه هر یک را به درستی
ارایه داده و …
[PDF] ( ) ﺗﻮﻓﯿﻖ ﭘﯿﺎده ﺳﺎزی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی اراﺋﻪ ﻣﺪل CRM – طراحی نرم افزار …
– ذخیره شده
ﻫﺮ ﯾﮏ از ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ﺗﻮﻓﯿﻖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘ. ﺮی در ﺑﺎﻧﮏ ﺻﺎدرات اﺳﺘﺎن ﺗﻬﺮان. در وﺿﻌﯿﺖ. ﻣﻨﺎﺳﺒﯽ ﻗﺮار
دارد . -۲٫ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی ﺗﺤﻘﯿﻖ. -۲٫ -۱٫ ﻓﻠﺴﻔﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ. ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی. ﭘﺎﯾﻪ ﻓﻠﺴﻔﯽ. CRM. ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ راﺑﻄﻪ ای
، ﺣﻔﻆ ﻣﺸﺘﺮی، ﺳﻮدآوری و اﯾﺠﺎد رﺿﺎﯾﺖ از ﻃﺮﯾﻖ ﻓﺮاﯾﻨﺪﻫﺎی. ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ . ﺿﻤﻨﺎَ. ﺑﻮس. ۱٫
ادﻋﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. ﮐﻪ، ﺑﺨﺎﻃﺮ اﯾﻨﮑﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن در ﺗﺮﺟﯿﺤﺎت و. ﻋﺎدات ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺘﻔﺎوت ﻫﺴﺘﻨﺪ،. CRM. ﺑﻮﺟﻮد آﻣﺪ؛ اﮔﺮ ﺗﻤﺎم

رازهای مدیریت ارتباط با مشتریان – نرم افزار CRM
– ذخیره شده
رازهای مدیریت ارتباط با مشتری: مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شاید آشناترین
واژه ای است که این روزها به گوش می رسد و تمام آنهایی که در سطوح مدیریتی و تصمیم
گیری در سازمانها قرار دارند بسیار آشناست. CRM تنها یک واژه و یا یک نرم افزار
نیست. شاید کمترین حقی که به این وازه بسیار پر مغز می توان داد این است که آن را در
یک …
[PDF] PDF: پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) – orgppe
– ذخیره شده
ﭘﺮوژه ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی CRM ) ) ﻧﺴﺨﻪ HTML. ﭘﺮوژه ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی CRM ) ). ﭘﺎﯾﺎن
ﻧﺎﻣﻪ ﺟﻬﺖ اﺧﺬ درﺟﻪ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ. ﻋﻨﻮان ﮐﺎﻣﻞ: ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی CRM ) ). دﺳﺘﻪ: ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ. ﻓﺮﻣﺖ ﻓﺎﯾﻞ:
WORD (ﻗﺎﺑﻞ وﯾﺮاﯾﺶ). ﺗﻌﺪاد ﺻﻔﺤﺎت … دﺳﺘﻪ: ﻋﻠﻮم اﻧﺴﺎﻧﯽ ﻓﺮﻣﺖ ﻓﺎﯾﻞ: docx ﺣﺠﻢ ﻓﺎﯾﻞ: ۱۸۲ ﮐﯿﻠﻮﺑﺎﯾﺖ ﺗﻌﺪاد
ﺻﻔﺤﺎت ﻓﺎﯾﻞ: ۷۱ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﭘﮋوﻫﺶ در ﺑﺎره ی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ. ﻣﺸﺘﺮی ﺗﻮﺿﯿﺤﺎت: ﻓﺼﻞ دوم ﭘﺎﯾﺎن.
CRM یا مدیریت رابطه با مشتری را اینطور بشناسید… – وبسایت …
– ذخیره شده
۱۶ نوامبر ۲۰۱۶ … بخش تعاملی نیز وظیفه تعریف استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری را دارد و توجه آن
معطوف کانال های ارتباطی با مشتری است. در مورد استراتژی های قابل بهره برداری در
CRM نظریه های متفاوتی وجود دارد. یکی از آنها مدل کالاکوتا ست. این نظریه که به
عنوان چرخه حیات کالاکوتا نیز شهرت دارد به سه مرحله جذب، ارتقاء و حفظ …
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، از مفهوم تا نرم‌افزار – شبکه مدیران …
– ذخیره شده – مشابه
۱۹ جولای ۲۰۱۶ … CRM یک نظام راهبردی با هدف مشتری محوری و پوشش نیازهای مشتریان و سازمان است که
در بخش‌های ۳ گانه بازاریابی، فروش و خدمات (پس از فروش) در قالب … مدیریت ارتباط
با مشتری از نظریه تا اجرا – آسیه ناظمی، فاطمه گرجی – نشر نیاز دانش … از میزان
رضایت مشتری و نظری که درباره کالا یا خدمات‌تان دارد، آگاه می‌شوید.
تعریف مدیریت ارتباط با مشتری | مجموعه محمد غفاری
– ذخیره شده
دراین بخش با ارائه تعاریف مختلف از منظر صاحب نظران برجسته در حوزه CRM می
کوشیم تا به یک تعریف واحد از CRM برسیم. از بین تعاریف مختلفی که از CRM
ارائه شده است یکی از جامع ترین تعاریف، از طرف آقای” رابرت شاو” ارائه شده است: “
CRM” مجموعه ای است از فعالیتهای تعاملی برای دستیابی به یک تعادل بهینه بین
سرمایه …
مایکروسافت CRM مدیریت ارتباط با مشتری – شرکت آریساتک …
– ذخیره شده – مشابه
شرکت آریسا تک مفتخر به اجرای پروژه های مایکروسافت CRM مدیریت ارتباط با
مشتری برای شرکت های نوپا و بزرگ است. آیا مایکروسافت crm … شرکت گارتنر
همچنین ابزار SugarCRM را به صورت نظری به عنوان کاربردی‌ترین سیستم در این
زمینه مطرح کرد و توضیح داد که NetSuite مهم‌ترین رقیب آن محسوب می‌شود. از دیگر
بازیگران …
آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتری – رصد رسانه
– ذخیره شده
۳۱ آگوست ۲۰۱۶ … هنوز در مورد تعریف مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship
Management، اتفاق نظری وجود ندارد. بسیاری از شرکتهای فعال در حوزه تکنولوژی
اطلاعات، CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری را مجموعه نرم افزارها یا خدماتی میدانند که
به اتوماسیون بازاریابی، فروش و خدمات کمک می کند به CRM.
[PDF] شناسایی مؤلفه‌های محیطی مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه‌های
– ذخیره شده
۳۰ ژانویه ۲۰۱۶ … منظور ارتباط مؤثر با مشتریان استفاده کنند. واژه. های کلیدی. بازاریابی ورزشی،.
باشگاه. های. حرفه. ای. فوتبال، مدیریت. ارتباط. با. مشتری، مؤلفه. های. محیطی، ….. در
این مرحله. پدیدۀ مرکزی شناسایی شده و تفسیر شرایط علی و. راهبردهای حاصله ارائه شد
. از آنجا که نظریه. هایی که در عرصۀ علوم انسانی و. رفتاری ارائه می.
روزنامه دنیای اقتصاد۹۲/۴/۱۶: بررسی سیر تحول بازاریابی تا به امروز

۷ جولای ۲۰۱۳ … اهمیت یافتن سهم مشتری و ارزش عمر مشتری • به هم ریختگی فرآیند ارتباطات، اطلاعات
و مبادلات دوره تکامل مدیریت ارتباط با مشتری • دوره ترویج مبانی و مفاهیم نظری
CRM در اوایل دهه ۹۰ میلادی که سبب افزایش فروش و وفاداری مشتریان شد. • دوره فن
آوری (اواسط دهه ۹۰ میلادی) – به دنبال پذیرش مبانی نظری به عنوان محصول …
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) – شبکه فردا
– ذخیره شده – مشابه
با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر BPMS شبکه فردا ساماندهی ارائه
خدمات براساس نیازهای مشتری، بالابردن سطح رضایت مشتریان مطابق اصول مشتری
مداری و پیاده سازی فرایندهای مشتری محور را در سازمان خود تجربه نمائید.
کاراسیستم | آشنایی با مدیریت ارتباط مشتری (CRM)
– ذخیره شده – مشابه
بر خلاف تصورCRM تنها یک نرم افزار نیست بلکه یک استراتژی کسب و کار یا
بازاریابی است که هدف آن بهینه‌سازی فرآیندهای سازمان، سوددهی، درآمدزایی و رضایت
مشتری است. در حقیقت نرم افزارهای CRM ابزاری برای افزایش کارایی و اثربخشی
مدیریت ارتباط با مشتریان است. استراتژی CRM بر اساس مبانی زیر طراحی شده
است:.
نیلوفرانه
– ذخیره شده
آموزش حرفه ای عکاسی و کار با فتوشاپ همواره در هر ماه تعداد بسیار زیادی مجموعه
آموزشی در رابطه با موضوع فوتوشاپ و تکنیک های عکاسی عرضه می شود. ولی آیا همه ی
آن ها کاربردی بوده و هدفمند می باشند ؟ فروشگاه آنلاین مجیک مارکت مجموعه بی نظیری
را تهییه کرده است که از برترین آموزش های سرتاسر اینترنت در ۲ماه اخیر جمع …
فروشگاه ایرانیا – فروش دی وی دی فیلم و سی دی های آموزشی
– ذخیره شده
دانلود و خرید پایان نامه،مقاله،پاورپوینت و فایل و تحقیق دانشجویی.
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) | آسمان آتشین!
– ذخیره شده
۲۹ ژوئن ۲۰۱۷ … دسته: مدیریت فرمت فایل: pdf حجم فایل: ۳۸۳ کیلوبایت تعداد صفحات فایل: ۱۷۸
بررسی برقراری فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران پایان
نامه کارشناسی ارشد مدیریت بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM
در بانک صادرات… مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط …
پاورپوینت سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری | مقالات انگلیسی داغ
– ذخیره شده
۱۵ ژانویه ۲۰۱۸ … هدف از CRM. مزایای CRM. عوامل شکست پروژه های CRM. خدمات شرکت ثامن ارتباط
عصر. پاورپوینت سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری. دانلود پاورپوینت با …. و
مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در …
اصول مدیریت ارتباط با مشتری – مشاوره بازاریابی و فروش
– ذخیره شده
اهداف استفاده CRM در سازمان ها. در این بخش به دنبال ارائه و تعریف خلاصه ای از اهدافی
هستیم که صاحب نظران مختلف از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان انتظار دارند.
قابل ذکر است که هر صاحب نظری از دیدگاه خود به تعریف اهداف CRM پرداخته است .
Read More …
پایان نامه بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری …
– ذخیره شده
پژوهش حاضر یک پژوهش میان رشته‌ای مدیریت و مهندسی به روش فازی برای شناسایی
عوامل مؤثر بر اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است. ….. امام خمینی و
قلمرو زمانی آن از خرداد ۹۱ تا شهریور ۹۲ بوده است، در انتهای این بخش واژه های عملیاتی
تعریف گردیده است و در ادامه در فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق بیان می گردد.
پاورپوینت ارتباط با مشتری در محیط الکترونیکی
– ذخیره شده
۱۱ جولای ۲۰۱۷ … دانلود پاورپوینت فناوری مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در محیط های مجازی
E-CRM این تحقیق بصورت PowerPoint و با موضوع فناوری مدیریت …. ارشد (
پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت
استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و …
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در ورزش به همراه …
– ذخیره شده
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در ورزش به همراه پیشینه تحقیق
داخلی و خارجی: متخصصان و نظریه¬پردازان هر کدام تعاریف مختلفی از مدیریت ارتباط
با مشتری ارائه می¬دهند، لیکن تعریف جهانی برای آن وجود ندارد. مدیریت ارتباط با
مشتری راهبُرد جامع کسب‌وکار و بازاریابی است که فن¬آوری فرآیندها و تمام فعالیت¬
های …
دانلود مبانی نظری رضایت مشتری ، وفاداری مشتری – فروشگاه برترین …
– ذخیره شده
۱ دسامبر ۲۰۱۷ … اﻋﺘﻤﺎد و در ﮐﻞ ﺑﻬﺒﻮد ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺸﺘﺮی از آن ﺑﻬﺮه ﻣﯽ. ﺟﻮﯾﻨﺪ. داﯾﭽﻪ. (. ۲۰۰۱٫ ) ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی
اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ را … ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی ﺗﺤﻘﯿﻖ؛. -۱ .۲٫ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ. اﻟﻒ) ﺗﻌﺮﯾﻒ. E-
CRM. ﺑﺎ ﻣﺮور ﺑﺮ ادﺑﯿﺎت ﻧﻈﺮی ﺳﺎده ﺗﺮﯾﻦ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ، ارﺗﺒﺎط اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﺎ.
CRM. ﻣﯽ. [PDF]بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت …
مدل چرخۀ حیات CRM – مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری
– ذخیره شده
۸ ا کتبر ۲۰۱۷ … سه مرحلۀ مدل چرخۀ حیات سی ار ام ( CRM ) عبارتند از: الف) جذب مشتریان جدید. ب)
ارتقای سودآوری از مشتریان موجود. ج) حفظ مشتریان سودآور برای حیات سازمان. براساس
این نظریه هر یک از مراحل با شیوه های مختلف بر روی ارتباط با مشتریان اثر می گذارند
، به نحوی که استراتژی ها و تمرکز سازمان در مرحله با مرحلۀ دیگر …
دانلود فایل پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتریان – accessfile
– ذخیره شده
۲۱ دسامبر ۲۰۱۷ … http://ofmasweblog.ofmas.ir/ http://cerodownload.cero.ir/ http://parsdanesh.
sidonline.ir/ http://mefile.sellu.ir/ http://mefile.filenab.com/. پرسشنامه مدیریت
ارتباط با مشتریان – نرم افزار Crm – ذخیره شده پرسشنامه مدیریت ارتباط با
مشتریان (۱۳۹۵/۱۰/۱۴). پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتریان. به شما کمک می کند تا

بررسی ارتباط بین رضایت و وفاداری مشتری از خرید آن لاین | مقاله ۲۰۱۶
– ذخیره شده
۱ دسامبر ۲۰۱۷ … چکیده ترجمه هدف از این مطالعه ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری
در ایجاد وفاداری مشتریان در سایت پارس مدیرمی باشد. …. مبانی نظری و پیشینه
تحقیق رضایت مشتری توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی
نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *